سرمربی تیم ملی کشتی پهلوانی: امیدوارم به آن اهداف مشخص شده در اردو برسیم

به گزارش مجله هدیه، سرمربی تیم ملی کشتی پهلوانی از شرایط خوب میزبانی مرحله تازه اردوهای آمادگی تیم ملی اطلاع داد.

سرمربی تیم ملی کشتی پهلوانی: امیدوارم به آن اهداف مشخص شده در اردو برسیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، امین رشیدلمیر در این باره گفت: با توکل به نام اعظم پروردگار اردوی آمادگی تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی را برای آمادگی بیشتر جهت حضور در رویدادهای بین المللی پیش رو در شهر قهرمان پرور کرج شروع نموده ایم.

وی در ادامه اضافه نمود: ما یک هفته تمرینات پرفشاری را خواهیم داشت و سعی می کنیم حداکثر کار لازم را در این روزها انجام بدهیم و آمادگی جسمانی و روانی اعضای تیم را در یک حد قابل قبولی برسانیم که انشاالله در اردوهای بعدی بتوانیم آمادگی آنها را به آن نقطه مطلوب نزدیک کنیم.

پهلوان رشیدلمیر با اشاره به اینکه از 2 هیئت کشتی و هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان البرز صمیمانه تشکر می کنم که فضای مناسبی را برای این اردوها تدارک دیده اند گفت: در بازدیدی که روز گذشته به صورت میدانی از سالن محل تمرین ورزشکاران داشتم، همه چیز الحمدالله در برترین حالت خودش قرار گرفته است. امیدوارم بتوانیم به آن اهداف مشخص شده خودمان در این اردو برسیم و اعضای تیم آماده افتخارآفرینی در مسابقات و رویدادهای پیش روی در این رشته ورزشی بشوند.

مرحله تازه اردوهای تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی از روز گذشته 24 آبان ماه شروع و تا خاتمه این ماه به طول خواهد انجامید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1941

به "سرمربی تیم ملی کشتی پهلوانی: امیدوارم به آن اهداف مشخص شده در اردو برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی کشتی پهلوانی: امیدوارم به آن اهداف مشخص شده در اردو برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید