رکورد مخاطب روزانه سینمای ایران پس از شش ماه و نیم شکست

به گزارش مجله هدیه، سینمای ایران پیروز شد پس از شش ماه و نیم، رکورد تعداد روزانه مخاطبان را بشکند.

رکورد مخاطب روزانه سینمای ایران پس از شش ماه و نیم شکست

به گزارش خبرنگاران، سینمای ایران طی روز گذشته، سه شنبه؛ هشتم فروردین ماه پیروز شد با جذب 129 هزار و 400 مخاطب، رکورد مخاطب روزانه را بشکند. آخرین باری که سینماها توانستند مخاطبان روزانه بیشتر از این مقدار را تجربه نمایند، مربوط به 22 شهریورماه سال گذشته است که 177 هزار نفر مخاطب سینماها بوده اند.

طی روز گذشته، 2627 سانس برای سینماها تعریف شد و گیشه با فروش 6 میلیارد و 322 میلیون تومانی رسید.

گیشه 4 فیلم نو نوروزی، 4 میلیارد و 570 میلیون تومان و گیشه آثار قدیمی نیز برای روز گذشته، 1 میلیارد و 752 میلیون تومان بوده است.

از 129 هزار و 400 مخاطب روز گذشته، 93 هزار و 400 نفر به تماشای 4 فیلم نو شامل فسیل، غریب، عروس خیابان فرشته و بچه های طوفان نشستند و 36 هزار نفر دیگر نیز مخاطبان آثار قدیمی تری چون بخارست، دیدار خصوصی، چپ، راست، لوپتو و غیره بوده اند.

گیشه 4 فیلم نو نوروزی به فروش 4 میلیارد و 570 میلیون تومان و گیشه آثار قدیمی نیز برای روز گذشته، به فروش 1 میلیارد و 752 میلیون تومانی رسید.

بعلاوه سینماهای کشور طی 8 روز نخست سال نو، پذیرای 580 هزار نفر بوده اند که این آمار اولاً، به مراتب بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است و ثانیاً، با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان با نوروز، عملکردی قابل قبول محسوب می گردد. عملکردی که انتظار می رود تا خاتمه تعطیلات نوروزی، روندی صعودی در پیش گرفته و به قله های بالاتری دست یابد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 فروردین 1402 بروزرسانی: 9 فروردین 1402 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2272

به "رکورد مخاطب روزانه سینمای ایران پس از شش ماه و نیم شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد مخاطب روزانه سینمای ایران پس از شش ماه و نیم شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید