دعوت از 2 انیمیشن ایرانی به کارتون کلاب ایتالیا

به گزارش مجله هدیه، خبرگزاری خبرنگاران- سی و هفتمین جشنواره کارتون کلاب که در شهر ریمینی ایتالیا برگزار می گردد، پذیرای 2 انیمیشن جیک و ستارگان زیر باران از تولیدات مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی است.

دعوت از 2 انیمیشن ایرانی به کارتون کلاب ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، جشنواره بین المللی کارتون کلاب از 12 تا 15 جولای(21 تا 24 مرداد ماه) در شهر ریمینی ایتالیا برگزار می گردد و انیمیشن های جیک به کارگردانی ایمان لطفیان و ستارگان زیر باران ساخته سارا نامجو در بخش مسابقه بین الملل سی وهفتمین دوره جشنواره انیمیشن بین المللی این جشنواره حضور دارند.

در این جشنواره هر ساله حدود 250 فیلم کوتاه انیمیشن از سراسر دنیا پذیرفته شده و به نمایش درمی آیند. سی و هفتمین دوره جشنواره کارتون کلاب به علت شرایط همه گیری بیماری کووید 19، به صورت فیزیکی و آنلاین برگزار خواهد شد.

نشان اصلی این جشنواره، جایزه آقای رُوسی (Signor Rossi Award) است که برگرفته از مشهورترین کاراکتر خلق شده به وسیله برونو بوزتو انیماتور مشهور ایتالیایی است. 3 سال پیش مهدی خرمیان با انیمیشن سوزنبان پیروز به کسب جایزه آقای رُوسی شده بود.

انیمیشن جیک داستان تعدادی جوجه است؛ جوجه هایی معمولی که بر اثر رنگ شدن برای هم غریبه شده اند و حالا روبروی یکدیگر قرار گرفته اند، این درگیری ادامه دارد تا زمانی که اتفاقی رخ می دهد…

در خلاصه داستان ستارگان زیر باران هم آمده است: در روزی بارانی مسافران یک قطار شاهد سوار شدن پسرکی به قطار هستند. پسرک با معجزه های کوچکش نور را به دنیای آنها برمی گرداند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1756

به "دعوت از 2 انیمیشن ایرانی به کارتون کلاب ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از 2 انیمیشن ایرانی به کارتون کلاب ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید