خرید لباس مجلسی زنانه در استانبول

به گزارش مجله هدیه، اگر به استانبول سفر می کنید و، از طرفی در آینده ای نزدیک مراسم عروسی دارید، خرید لباس مجلسی و لباس عروس از استانبول را از دست ندهید. از آنجایی که یکی از لذت های سفر، به خصوص برای خانم ها خرید است، خواندن این مطلب به شما یاری می نماید تا راحت تر آنچه را که به دنبالش هستید خریداری کنید. برای آغاز، این کلمه را به خاطر بسپارید: آبیه. این کلمه به معنی لباس شب و مجلسی است.

خرید لباس مجلسی زنانه در استانبول

خرید از خیابان فاتح استانبول:

یکی از برترین مراکز برای خرید لباس مجلسی مغازه های خیابان فاتح در استانبول است. این خیابان به فروش لباس های لوکس و بسیار شیک معروف است. اگر به شما بگوییم لباس ها در حد لباس های مد در پاریس هستند، اشتباه نکرده ایم. مغازه ای بسیار معروف در این خیابان وجود دارد که متعلق است به یکی از طراحان برجسته لباس در ترکیه. نام این مزون چنگیز آکتُرک است. لباس های فوق العاده شیک و متنوعی می توانید از مغازه چنگیز آکتُرک خریداری کنید. مغازه دیگر پِچه است.

قیمت لباس ها در خیابان فاتح از 1000 لیر آغاز می گردد. از لباس های بسیار ساده و شیک گرفته تا لباس های شب و مجلسی فوق العاده زینتی که کار دست هستند، همه و همه را می توانید در خیابان فاتح بیابید. یک نکته را در خرید لباس مجلسی و عروس در ترکیه به خاطر داشته باشید: کیفیت لباس و کار دست بودن آن، تاثیر زیادی روی قیمتش دارد.

در خیابان فاتح مغازه ای با نام اَثَر وجود دارد که با رفتن به طبقه دوم آن می توانید لباس های روز و نسبتا کوتاه را پیدا کنید. قیمت این لباس ها بین 400 تا 600 لیر است. در طبقه پایین، لباس های بلند، باز یا بسته و ساده را می توانید پیدا که البته قیمت شان از 1000 لیر آغاز می گردد.

همین که به خیابان فاتح برسید، مغازه ها و مزون های کنار هم را به راحتی پیدا خواهید کرد. برای پیدا کردن خیابان فاتح از گوگل مپس بهره ببرید. ترموا، اتوبوس و مترو همگی وسایلی هستند که شما را به خیابان فاتح می رسانند. برای اطلاع از رفت و آمد مقرون به صرفه در استانبول و جهتهای مختلف در استانبول حتما مطلب راهنمای حمل و نقل عمومی در استانبول را بخوانید.

خرید لباس مجلسی از باکرکوی:

همین که به اطراف میدان برسید، مغازه های متنوع فروش لباس مجلسی را خواهید دید. در باکرکوی برای هر بودجه ای لباس مجلسی و شیک فراوان است. از قیمت های بالا گرفته تا لباس هایی که قیمت شان مناسب تر است. سه مغازه متفاوت و مجذوب کننده در باکرکوی نام شان اِجرین آبیه، لباسفروشی زنانه رعنا و هِلین است. برای پیدا کردن این مغازه ها کافیست از پله های بازاری که زیر خیابان قرار گرفته پایین بروید. هر سه این مغازه ها در این بازار هستند. حدود قیمت ها در باکرکوی از 40 لیر تا 500 لیر به بالاست. در نهایت، در باکرکوی اگر می خواهید لباسی شیک و البته لوکس و قیمتی مناسب پیدا کنید، سری به مزون آشکین گوکسو بزنید. تا با پرداخت حدود 1500 لیر می توانید لباس های بسیار شیکی خریداری کنید. معمولا مشتریان این مغازه کسانی هستند که برای مجلس نامزدی شان لباس می خرند.

اگر مد روز بودن لباس مجلسی برای تان چندان اهمیت ندارد و بیشتر به زیبایی لباس اهمیت می دهید و نه تاریخ دوخت آن، سری به مغازه ریجی بزنید. در این مغازه می توانید لباس هایی را که از سال گذشته به جای مانده با قیمت فوق العاده خوبی (حدود 150 تا 250 لیر) خریداری کنید.

از شیرین اولر خرید کنید:

این منطقه خرید لباس مجلسی به میزان باکرکوی، خیابان فاتح یا حتی نیشان تاشی- که در ادامه به آن اشاره می کنیم- معروف نیست. اما برای خودش مغازه هایی دارد که می توانید لباس های متفاوتی نسبت به جاهای دیگر در آن پیدا کنید. سر زدن به شیرین اولر خالی از لطف نیست. در محله شیرین اولر و در خیابان محمودبی، و همینطور در کوچه های اطراف، مغازه های خوبی وجود دارند. حدود قیمت ها برای خرید لباس مجلسی بین 400 تا 600 یا 700 لیر است. مغازه های حمیدبی و آیواز صبری از جمله مغازه هایی است که سر زدن به آنها را به شما توصیه می کنیم.

نیشان تاشی مجذوب کننده و دوست داشتنی برای خرید:

نیشان تاشی علاوه بر داشتن مغازه های بسیار شیک لباس مجلسی، جهت خوبی هم دارد. کافیست از میدان تکسیم به سمت خیابان عثمان بی حرکت کنید. در جهت از هر کس بپرسید شما را هدایت خواهد نمود. نیشان تاشی یکی از محله های نسبتا گران قیمت استانبول است. حدود قیمت ها هم بسته به نوع لباسی که انتخاب می کنید (باز یا بسته، بلند یا کوتاه و کار دست یا فراوری عمده) فرق دارد. حتما در رنج قیمت زیر 1000 لیر می توانید لباس شیک پیدا کنید، اما بیشتر قیمت ها بالای 1000 لیر است. خوب بگردید، از تماشای مغازه ها در نیشان تاشی لذت ببرید و در نهایت دست پر به هتل برگردید.

کادیکوی محله ای برای خرید در بخش آسیایی استانبول:

در کادیکوی، پاساژ اُپرا به مغازه هایی با لباس های شیک مجلسی معروف است. حدود قیمت لباس ها بین 400 تا 800 لیر است. در مغازه رُج کوستوم می توانید لباس های متنوعی با حدود قیمت 400 تا 600 لیر پیدا کنید. قبل از رسیدن به پاساژ اپرا هم در کادیکوی مغازه های دیگری خواهید یافت.

شما به راحتی و با هزینه کم می توانید به کادیکوی بروید و از خرید لذت ببرید. کافیست مطلب رفت و آمد مقرون به صرفه در استانبول چطور است؟ را بخوانید؛ همه چیز درباره جهتهای مترو، ترموا و غیره را برای تان شرح داده ایم.

خرید لباس عروس در استانبول

شاید مراسم عروسی تان نزدیک است و قصد خرید لباس عروسی دارید، یا شاید تاجر لباس عروس هستید؛ در هر صورت، استانبول یکی از گزینه های شما برای خرید می تواند باشد. برای خرید لباس عروسی در استانبول به منطقه فاتح این شهر بروید. خیابان فوزی پاشا (fevzi pasa) در این منطقه پر از مغازه های لباس عروسی است که دست تان را برای خرید باز می گذارد. کیفیت لباس ها و به همین نسبت قیمت آن ها بالاست. با مترو به سمت ایستگاه فاتح بروید؛ سپس 500 متر به سمت راست پیاده روی کنید تا به مقصد برسید.

گردآوری و تنظیم: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2186

به "خرید لباس مجلسی زنانه در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید لباس مجلسی زنانه در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید