خبرنگاران 147 واحد متخلف گردشگرپذیر در مازندران پلمب شد

به گزارش مجله هدیه، ساری - خبرنگاران - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت که از ابتدای اجرای طرح ممنوعیت فعالیت مجموعه های گردشگری به خاطر جلوگیری ایز شیوع کرونا در این استان تا به امروز 147 واحد متخلف گردشگرپذیر پلمب شدند.

خبرنگاران 147 واحد متخلف گردشگرپذیر در مازندران پلمب شد

مهران حسنی عضر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود : ممنوعیت فعالیت واحدهای توریستی تفریحی و اقامتی بنا بر دستورالعمل ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا بوده و نباید هیچکسی از این مصوبه تخطی کند.

وی در باره ترکیب واحدهای توریستی متخلف پلمب شده هم شرح داد ، : 26 مورد از این تعداد واحدهای اقامتی و 121 دیگر هم شامل سفره خانه های سنتی و واحدهای پذیرایی بودند.

معاون توریستی مازندران گفت: بیشترین میزان تخلف واحدهای اقامتی به ترتیب مربوط به شهرهای ساحلی رامسر با 13 مورد و بابلسر با 12 واحد بوده است.

حسنی همچنین گفت: بیشترین میزان تخلف از ممنوعیت فعالیت در سفره خانه های سنتی نیز با 42 مورد در آمل شناسایی شد و این واحدهای جمع آوری و پلمپ شدند.

وی بار دیگر بر جدیت شرایط کنونی و وخامت اوضاع سلامت عمومی اشاره نمود و گفت: با هیچ واحد توریستی متخلف با اغماض برخورد نخواهد شد.

معاون توریستی مازندران تاکید نمود: در صورت هرگونه مشاهده پذیرایی از مسافران و حتی افراد بومی در اقامتگاه ها و مجموعه های توریستی مازندران ، آن واحد پلمب و پروانه فعالیت آن لغو

می گردد.

حسنی از همه فعالان حوزه توریستی خواست تا شرایط پیش آمده را درک و برای مقابله با ویروس کرونا حداکثر همکاری را داشته باشند.

استان مازندران دارای حدود سه هزار و 500 واحد توریستی است که سالانه میزبان حدود 30 میلیون توریست می باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 915

به "خبرنگاران 147 واحد متخلف گردشگرپذیر در مازندران پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 147 واحد متخلف گردشگرپذیر در مازندران پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید