خبرنگاران بیش از 120 هزار مترمربع عملیات عمرانی در بانه انجام شد

به گزارش مجله هدیه، سنندج - خبرنگاران - سرپرست شهرداری بانه گفت: از ابتدای امسال تا خاتمه مهر(هفت ماه)، بیش از 120 هراز مترمربع عملیات عمرانی از جمله لکه گیری و آسفالت معابر این شهر انجام شد.

خبرنگاران بیش از 120 هزار مترمربع عملیات عمرانی در بانه انجام شد

به گزارش خبرنگاران، سروه قادرخانزاده روز دوشنبه بر تلاش شهرداری برای توزیع عادلانه خدمات عمومی شهری در همه محلات تاکید کرد و گفت: در این مدت، هفت معبر بزرگ و کوچک ترمحلات شهر احداث یا تکمیل شده است.

وی افزود: تکمیل و آسفالت لاین دوم و معابر 12 متری بلوار کردستان، احداث خیابان 18 متری زمین های محمدی، شهرک لاله، محله احمدآباد، محله بیستون، شهرک بختیاری و احداث رفیوژ بلوار سقز بخشی از اقدامات شهرداری است.

اجرای 65 هزار مترمربع روکش و لکه گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی، بیش از 35 هزار مترمربع بتُن ریزی معابر، احداث پارک های شهرک بختیاری و جنب جایگاه CNG دانیال به مساحت 6 هزار و 500 مترمربع، اجرای چهار هزار و 500 مترمربع جدول گذاری در معابر و فضاهای سبز شهری و بازسازی و احداث چهار هزار مترمربع پیاده رو از دیگر فعالیت هایی است که سرپرست شهرداری بانه به آن اشاره کرد.

قادرخانزاده با اشاره به اقدامات اجرا شده در راستای تشویق شهروندان برای اخذ پروانه ساختمانی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، از طرح پیشنهادی شهرداری به شورای اسلامی این شهر مبنی بر لحاظ کردن 20 درصد تخفیف برای شهروندان قانونمند خبر داد.

وی به صدور و تمدید 240 پروانه ساختمانی، 79 پروانه تخریب، حصارکشی و تعمیر، صدور 11 فقره پایان کار و تخریب 94 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در سال جاری اشاره کرد و گفت: مجموع درآمدهای شهرداری در سال جاری 232 میلیارد ریال بوده که شامل عوارض صدور پروانه ساختمانی، درآمد اجاره املاک و مستغلات، جرایم کمیسیون های ماده 77 و 100 است.

سرپرست شهرداری بانه یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه، 9 مورد معبر متروکه به ارزش یک میلیارد و 722 میلیون ریال واگذار و 60 باب از مغازه های شهرداری هم رفع تصرف شده است.

قادرخانزاده مهمترین اقدامات حقوقی را هم صدور 9 فقره حکم قضایی به نفع شهرداری و به طرفیت اشخاص حقیقی و حقوقی گفت و افزود: پیگیری 10 میلیارد ریال دعاوی مربوط به چک و 200 میلیارد ریال دعاوی مربوط به آرای تبصره 4 و کمیسیون ماده 101 قانون شهرداری، از دیگر اقدامات اجرا شده در سال جاری است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه جامع خدمات الکترونیکی شهرداری بانه در راستای شفاف سازی، گفت: در این مدت توسعه، تعمیر و تجهیز تاسیسات برق و آب و اقداماتی در راستای ضدعفونی، پاکسازی و زیباسازی محیط شهری انجام شد.

شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1321

به "خبرنگاران بیش از 120 هزار مترمربع عملیات عمرانی در بانه انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 120 هزار مترمربع عملیات عمرانی در بانه انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید