حکم 5 سال زندان در انتظار ستاره رئال

به گزارش مجله هدیه، کریم بنزما باید به زودی در دادگاهی در فرانسه جوابگوی اتهامش در قضیه باج خواهی از متئو والبوئنا باشد.

حکم 5 سال زندان در انتظار ستاره رئال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روز گذشته بود که اعلام شد دادستانی ورسای به وکیل کریم بنزما اطلاع داده است که این بازیکن باید در دادگاه حاضر شده و جوابگوی اتهامش باشد.

کریم بنزما متهم به مشارکت در باج خواهی از متئو والبوئنا ستاره سابق مارسی و تیم ملی فرانسه است.

قضیه به سال 2015 بر می گردد وقتی دو فرد با در اختیار داشتن یک ویدیوی خصوصی از متئو والبوئنا ستاره ملی پوش وقت مارسی و تیم ملی فرانسه از وی اقدام به باج خواهی کردند. این دو نفر با یکی از دوستان کودکی کریم بنزما تماس می گیرند تا ستاره رئال در این زمینه واسطه گردد.

بنزما در یکی از اردوهای تیم ملی فرانسه قضیه را به گوش والبوئنا می رساند و پس از فاش شدن داستان، پای کریم بنزما نیز به پرونده باز شد. او به همین دلیل در اواخر سال 2015 یک شب را در کلانتری ورسای تحت بازداشت بود و سپس وکلای او هر چه کوشش کردند پیروز به تبرئه او نشدند.

طبق ادعای رادیو مونته کارلو، اگر اتهامات کریم بنزما به اثبات برسد، ستاره رئال مادرید ممکن است حکم 5 سال زندان را دریافت کند با این حال بنزما هرگز راهی زندان نمی گردد چرا که طبق قانون و به این دلیل که او تا به امروز جرمی مرتکب نشده، می تواند هزینه معادل روزهای زندانش که 750 هزار یورو خواهد شد را پرداخت کند.

حضور کریم در دادگاه اما به شهرت و اعتبار او لطمه زیادی خواهد زد؛ ضمن اینکه ممکن است روی روحیه او برای بازی در بالاترین سطح فوتبال جهان هم اثری منفی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1483

به "حکم 5 سال زندان در انتظار ستاره رئال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم 5 سال زندان در انتظار ستاره رئال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید