جزییات توافق جدید مهدی قایدی و باشگاه استقلال برای ادامه همکاری

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران، یکی از چالش های این روزهای استقلال، اصلاح مبلغ قرارداد مهدی قایدی، مهاجم شماره 10 این تیم بود که به نشانه اعتراض به مبلغ قراردادش، چند روزی را در تمرینات آبی پوشان شرکت نکرد.

جزییات توافق جدید مهدی قایدی و باشگاه استقلال برای ادامه همکاری

قایدی بعد از آنکه با انتشار پستی در فضای مجازی به صورت تلویحی خبر از بازگشت به تمرین داد، ظهر امروز نیز با حضور در تمرین خیال آبی ها را راحت کرد.

قایدی که خواهان اصلاح مبلغ 900 میلیونی قراردادش بود و گفته می شد با اینکه تا سال 1402 با باشگاه قرارداد دارد، اما خواهان بند فسخ در ازای مبلغی بوده است، به صورت ضمنی موافقت خود را با پیشنهاد باشگاه گفت.

گویا توافق طرفین به این ترتیب است که مبلغ قرارداد قایدی افزایش یافته، اما بند فسخ در قرارداد وی قرار نگیرد و به جای آن در صورت ترانسفر قایدی، مبلغی که بعداً مشخص خواهد شد به عنوان حق رشد این بازیکن از قراردادش به استقلال تعلق گیرد.

این توافق هنوز مکتوب نشده و ممکن است به زودی و طی روزهای آینده به شکل متمم به قرارداد مهاجم شماره 10 آبی پوشان اضافه شود.

قایدی در دو فصل اخیر عملکردی مطلوب داشته و می توان او را بهترین و تاثیرگذارتر ین بازیکن دو فصل اخیر آبی پوشان و یکی از رجحانن بازیکنان شاغل در فوتبال ایران دانست که اخیراً در مقایسه مبلغ قراردادش با خیلی از بازیکنان لیگ رجحان و حتی همبازیانش، خواهان اصلاح در مبلغ آن شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1585

به "جزییات توافق جدید مهدی قایدی و باشگاه استقلال برای ادامه همکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات توافق جدید مهدی قایدی و باشگاه استقلال برای ادامه همکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید