تمجید کونته از عملکرد کاستا برابر وست برومویچ

به گزارش مجله هدیه، سرمربی ایتالیایی چلسی بعد از پیروزی برابر وست برومویچ به تمجید از مهاجم اسپانیایی تیمش پرداخت و عملکرد او را ستود.

تمجید کونته از عملکرد کاستا برابر وست برومویچ

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت چلسی پیروز شد در هفته جدید لیگ برتر در خانه با سختی و با تک گل دیه گو کاستا یک بر صفر وست برومویچ را شکست دهد تا آبی پوشان لندنی در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد.

آنتونیو کونته بعد از پیروزی تیمش در این ملاقات گفت: بازی سخت و سختی برابر وست برومویچ داشتیم آن ها در نیمه نخست کاملا بازی تدافعی را در دستور کار خود قرار داده بودند و به همین خاطر بازی مقابل این تیم ها همواره سخت است. کاستا در نیمه دوم مسئولیت پذیری خودش را نسبت به تیم نشان داد و توانست گل ارزشمندی را به ثمر برساند. حضور او در تیم بسیار مهم است. او توانست برای خودش موقعیت ایجاد کند و آن را تبدیل به گل کند. متاسفانه در خلق موقعیت ضعیف عمل کردیم اما از تک موقعیت خودمان به خوبی استفاده کردیم.

سرمربی ایتالیایی در خاتمه گفت: در برخی از ملاقاتها باید با صبر و حوصله در زمین حاضر شویم که این بازی یکی از آن ملاقاتها بود. بازی در لیگ انگلیس سخت و سخت است. اینکه 9 بازی را به صورت پی در پی با برد به خاتمه رساندیم بسیار شیرین است چرا که حریفان قدرتمندی داشتیم و می خواهیم این روندمان را ادامه دهیم.

بیشترین پیروزی پیاپی در تاریخ لیگ برتر مربوط به آرسنال می گردد که توانست 14 برد پیاپی کسب کند. بعد از آن منچستریونایتد فرگوسن و چلسی به ترتیب با 12 و 11 برد پیاپی در رده های بعدی قرار دارند.

آبی پوشان لندنی چهارشنبه همین هفته باید برابر ساندرلند بازی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 814

به "تمجید کونته از عملکرد کاستا برابر وست برومویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید کونته از عملکرد کاستا برابر وست برومویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید