تقدیر از 50 برگزیده روابط عمومی کشور

به گزارش مجله هدیه، همزمان با چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در قالب جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، از 50 برگزیده روابط عمومی کشور تقدیر خواهد شد.

تقدیر از 50 برگزیده روابط عمومی کشور

به گزارش خبرنگاران، هوشمند سفیدی، دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با بیان این مطلب گفت: برگزیدگان، شامل پنج مدیر برتر روابط عمومی، پنج کارشناس برتر روابط عمومی، پنج مدیر ارشد ارتباط گستر و 35 واحد روابط عمومی خواهند بود.

وی اضافه نمود: دریافت مستندات و مدارک روابط عمومی از یک ماه پیش شروع و داوری ها در دست انجام بوده و آخرین مهلت ارسال آثار 20 مهر ماه خواهد بود.

سفیدی همچنین با تشریح برنامه های علمی و آموزشی چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی پرداخت و گفت: ارائه سه مقاله توسط سخنرانان خارجی و 7 مقاله توسط سخنرانان داخلی در قالب موضوع این دوره از سمپوزیوم تحت عنوان روابط عمومی آینده و فضای مجازی در دستور این دبیرخانه واقع شده است و مطالب عمقی و کامل در دو کارگاه آموزشی و به منظور توانمندسازی دست اندرکاران روابط عمومی های کشور دایر خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: نتایج دوره چهاردهم سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که طی روزهای 29 - 30 مهر ماه و با حضور 400 نفر از دست اندرکاران روابط عمومی های کشور در کتابخانه ملی برگزار خواهد شد، به عنوان خطوط کلی آینده روابط عمومی در اختیار جامعه جهانی روابط عمومی قرار می گیرد.

دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در سرانجام آینده روابط عمومی را، پیچیده، توانمندتر، مهمترو کاربردی تر توصیف کرد و گفت: اگر در دوره ای جنگ، در دوره ای رقابت و در دوره اخیر دانایی مشخص کننده بود، در مقطع پیش رو همکاری مهمترین عنصر پیشرفت خواهد بود و با توجه به جوهره روابط عمومی که همکاری است، در آینده روابط عمومی، حرف اول را خواهد زد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 50

به "تقدیر از 50 برگزیده روابط عمومی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از 50 برگزیده روابط عمومی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید