بازسازی خانه ویلایی

به گزارش مجله هدیه، امروزه معماران برای منحصر به فر بودن ، هنگام طراحی رویکرد خاص خودشان را در طراحی اعمال میکنند،بنابراین ما در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران سعی داریم برای شما عزیزان بهترین دکوراسیون های داخلی را انتخاب میکنیم و آنها را مورد آنالیز قرار دهیم.در این مقاله به آنالیز خانه ای که به نام خانه فانوس معروف میباشد میپردازیم.

بازسازی خانه ویلایی

جهت دریافت خدمات طراحی باغ و ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بازسازی ساختمان

خانه فانوس در ملبورن واقع شده است.این خانه قبل از بازسازی و دکوراسیون ، دارای فضای داخلی تاریک و دلهره آور بود و این بدان معنی بود که صاحبان آن - یک زوج جوان با سه فرزند و یک سگ - در آرزوی یک خانه با یک طرح دلباز بودند.به گفته طراح و معمار بازسازی منزل که وظیفه خود برای گسترش خانه را بر عهده داشت ، گفت: مشتریان ما می خواستند در یک فضای آفتابی و خارجی با هم زندگی نمایند ، آشپزی نمایند ، اجتماع نمایند ، بخوانند و معاشرت نمایند.این ساختمان دارای یک پایه مستطیل شیشه ای در جلو و یک حجم بالای آن است که با پنجره های گسترده ای پیچیده شده است که نوارهایی از نور را به قسمت داخلی تزئین می نماید. با فرارسیدن شب نیز می توان از سطح خیابان و منظره زیبای شب را مشاهده کرد.پس از بازسازی ساختمان خانه ای پراز نور ومحیطی امن بوجود آمده است که به این دلیل خانه فانوس نامیده شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی

در بازسازی ساختمان قسمت داخلی بنا را با آرایه هایی از رنگ و مواد خنثی استفاده شده است.

مجموعه آشپزخانه روی سطح زمین طراحی شده است که از چوب بلوط ساخته شده و دارای یک هود استخراج در بالای اجاق گاز است. یک میز ناهار خوری چوبی و چند جایگاه مخصوص سالن با رنگ کرم قرارگرفته شده است.در آشپزخانه یک جزیره عظیم طراحی شده است که روی آن سنگ مرمر مشکی میباشد که جلوه ای خاص را به محیط داده است.کمدهای چوبی که با رنگ ملایم طراحی شده اند در آشپزخانه دیده میشوند.که گلدان های مسی و زینتی در دکوراسیون لوکس به چشم میخورد،و حتی گیاهانی که محیط خانه را سرزنده مینمایند. در کفها از بتن استفاده شده است ، در حالی که از آجرهای رنگ پریده برای ایجاد یک دیوار پارتیشن کوتاه استفاده شده است . با یک طاقچه عظیم که دارای یک شومینه دو طرفه است ، سوراخ شده است. بخشی از سقف با روکش چوب طراحی شده است که به دلیل باز دیده شدن فضا از چوب کمرنگ استفاده نموده اند.پس از بازسازی منزل دو اتاق خواب و یک حمام اضافی به بنا اضافه شده است.دربخش بیرونی یک استخر کوچک طراحی شده است و یک فضای سرپوشیده کنار استخر که زیر ساختمان میباشد واقع شده است که ایده اصلی مجری دکوراسیون داخلی ایجاد فضائی برای اوقات فراغت خانواده میباشد.

نور طبیعی در طراحی داخلی منزل اصلیترین هدف معمار بوده است برای همین از شیشه های سرتا سری با چارچوب چوبی استفاده کرد و خانه را غرق نور نموده است.درباره نور مصنوعی هم باید بگوئیم که نورپردازی ساختمان به صورت سقفی میباشد و برای فصل گرما پنکه سقفی تعبیه شده است.

منبع: هیرادانا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1208

به "بازسازی خانه ویلایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه ویلایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید