بازسازی و طراحی داخلی اداری هایبال در شهر سیدنی استرالیا

به گزارش مجله هدیه، در ادامه فرایند شناخت پروژه های برتر طراحی داخلی و بازسازی ساختمان در دنیای معماری در این مقاله در شرکت دکوراسیون داخلی خبرنگاران قصد داریم دکوراسین اداری یکی از جذاب ترین و پیروز ترین طراحی داخلی اداری در سال 2017 ، در شهر سیدنی استرالیا بپردازیم .

بازسازی و طراحی داخلی اداری هایبال در شهر سیدنی استرالیا

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این محیط اداری به مساحت 450.0 m2 و در فضایی مستطیل شکل طراحی شده است .ساختمان هیبال به گونه ای طراحی شده است که فضای بیشتری را برای تیم بوجود آورد تا از آن طریق فرایند رو به رشد خود را سریع تر کند و مرکز کار نیز باید محیط پر جنب و جوش و فعال را برای کار خلاقانه و فعالیت های اجتماعی پرورش دهد.

استودیو هایبال در سیدنی در طبقه همکف یک کارخانه کفش 5 طبقه قدیمی واقع شده است . تعمیرات ساختمان فضای بازسازی شده به کارکنان این اجازه را میدهد تا از یک تغییر فرهنگ به شیوه ای درست برای همکاری و پیشبرد اهدافشان استفاده نمایند . در هم آمیختگی فضای قدیمی و جدید که قادر به ایجاد تغییرات فرهنگی در سطحی وسیعتر است .

پوسته ساختمان از سقفهای اکسپوز بلند و کف بتنی جلا یافته تشکیل شده است که دارای لکه های رنگی به جامانده از گذشته صنعتی ساختمان است .

این استودیو با الهام از آموزش دادن و یادگیری ، کانون اصلی این فضا را شکل میدهد و نشانگر تحول در محیط های یادگیری در عصر حاضر است . تنظیمات متنوع و متحرک و سریع برای کار ، یادگیری و بازی در کل فضا وجود دارد . مجموعه ای از تنظیمات که برای فعال کردن فعالیت های آنالوگ ، دیجیتال و فیزیکی در محل کار ایجاد شده و الهام بخش نبوغ و نوآوری است .

این فضا بجز فضای اصلی سالن کار ، شامل اتاق هایی است که برای کار های مجزایی تشکیل شده است . اتاق هایی برای کار گروهی متمرکز یا استفاده فردی ، یک اتاق کاملا سفید برای خالی کردن ایده ها و افکاری که در مغز کارکنان یا مراجعه نمایندگان وجود دارد و اتاق های جلسات کاملا محصور یا نیمه خصوصی در سطوحی از دیوار .

ایده ای که تیم طراحی برای بیان این فضا داشت این بود که این ساختمان را به یک نمونه برای تحول در محیط کار تبدیل کند . مکانی جامع که تخیل ، خلاقیت و همکاری افراد را تشویق و تحریک کند و هم چنین در کنار آن نیز به رفاه کارکنان توجه ویژه ای داشته باشد .

این مرکز با توجه به احتیاج تعامل با جامعه ، خانواده ها و گروه های مدرسه ای تشکیل شده است و باعث میشود آنها با وارد شدن به این ساختمان چگونگی تعامل بچه ها و دانش آموزان با یکدیگر و جامعه را یاد بگیرند .

اما ایده دیگری که تیم طراحی در این پروژه به اجرا در آورده است استفاده فراوان از متریال چوب است . این متریال در مبلمان و کمد ها ، قفسه ها و در بخشی هایی از سطوح دیوار ها به چشم میخورد . این تک متریال بودن و استفاده از متریال چوب برای این پروژه تماما در جهت صمیمیت و دل پذیر تر کردن فضا بوده است و طراح معتقد است این حجم استفاده از چوب باعث انرژی بخشیدن به فضا میشود .

طراح با به وجود آوردن چندین فضای استراحتی در داخل سطوح دیوار ، باعث ایجاد فضاهایی نیمه خصوصی برای یک نفر یا فضاهایی برای جلسات گروهی چند نفره شده است .

اما ایده دیگر طراح این بوده است چیدمان مبلمان و دکوراسیون داخلی اداری این مرکز به گونه ای باشد که کارکنان در انتخاب دکوراسیون ، جابجایی جایگاه ها و میزها و انتخاب گلدان ها و محل قرار گیری آنها بتوانند تصمیم بگیرند و با مرور زمان با تغییر دکوراسیون ، از تکراری شدن فضا جلوگیری نمایند .

در نهایت این استودیو مکانی برای کار و شگفتی است . این فضا هم یک محیط خوشایند و راحت برای کارمندان است هم به نوبه خود آن را به یک فضای جذاب و دعوت نماینده برای همکاران ، مراجعه نمایندگان و جامعه تبدیل میکند .

منبع: هیرادانا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1212

به "بازسازی و طراحی داخلی اداری هایبال در شهر سیدنی استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و طراحی داخلی اداری هایبال در شهر سیدنی استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید