ای اس تی؛هتلی در تورنتو که میهمانانش را شگفت زده می نماید، تصاویر

به گزارش مجله هدیه، اگر شما به قدری خوش ذوق و خوش سلیقه هستید که قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما تورنتو دارید، بد نیست قبل از انتخاب اقامتگاهی برای خودتان، اندکی با EST Hotel آشنا شوید. به احتمال بسیار زیاد این آشنایی می تواند به ایجاد تغییراتی در اولویت های شما منجر گردد.

ای اس تی؛هتلی در تورنتو که میهمانانش را شگفت زده می نماید، تصاویر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تضمینی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

اتاق های هتل ای اس تی تورنتو

اگر هتل ای اس تی تورنتو همچون انگشتری زیبا بدانیم، قطعا اتاق های این هتل نگین آن انگشتر خواهند بود. این اتاق ها امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، مایکروویو، قهوه ساز، میز تحریر، سشوار، دوش، کمد و حمام اختصاصی را در خود جای داده اند تا با تکیه بر مزایای این امکانات، میزبان خوبی برای مهمانان خود باشند.

انواع اتاق ها در هتل ای اس تی تورنتو

هتل ای اس تی تورنتو اتاق های خود را دسته بندی نموده تا مهمانانش بر حسب هدف سفر و احتیاجهایی که دارند گزینه مناسب را برای خودشان انتخاب نمایند. سه دسته اصلی این اتاق ها عبارتند از اتاق های خانواده، اتاق های عایق صدا و اتاق های بدون سیگار که همگی کیفیت بسیار بالایی داشته و فضای دلخواه مهمانان را به خوبی برای آنها آماده نموده اند.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل ای اس تی تورنتو

اقامت در هتل ای اس تی تورنتو یعنی بازیابی دوباره جوانی و شادابی. این هتل سالن ورزشی بسیار مدرن و زیبایی را برای مهمانان خود آماده نموده تا آنها به هیچ وجه از برنامه ورزشی خود در طول سفر عقب نمانند. از طرفی دیگر، هتل ای اس تی با برخورداری از استخری سرپوشیده و زیبا، شرایط فوق العاده خوبی برای افزایش سطح نشاط و شادابی مهمانانش پدید آورده است.

سرویس های هتل ای اس تی تورنتو

هتل ای اس تی تورنتو مجموعه ای از سرویس ها و امکانات مختلف را در اختیار مهمانانش قرار می دهد که بعضی از آنها رایگان و بعضی با پرداخت هزینه ای اندک در دسترس قرار می گیرند. از جمله خدمات رایگان این هتل می توان به سرویس اینترنت بی سیم، پارکینگ و نظافت روزانه اشاره نمود. همچنین خدماتی مثل سرویس حمل و نقل به فرودگاه و تحویل آب نیز با پرداخت مبلغ مشخصی به مهمانان ارائه می شوند.

امکانات مناسب معلولان در هتل ای اس تی

اگر در سفر به شهر تورنتو، دوست و همراهی دارید که دچار معلولیت خاصی هست، اصلا نگران یافتن اقامتگاهی آسوده برای وی نباشید. زیرا هتل ای اس تی تورنتو با نشانه گذاری در نقاط مختلف، آماده کردن بسته های اورژانسی و ایجاد بستر لازم برای ورود افراد با ویلچیر، شرایط را کاملا مهیای پذیرای از مهمانان معلول نموده است.

سایر خدمات هتل ای اس تی تورنتو

نکته حائز اهمیتی که قبل از هر چیز باید به آن اشاره کنیم، فعالیت 24 ساعته بخش پذیرش هتل ای اس تی تورنتو است. این موضوع باعث می گردد که شما در هر ساعتی از شبانه روز که به یاری احتیاج داشتید احساس تنهایی نکنید.

جالب است بدانید که نگهبانانان این هتل نیز فعالیت مستمر در شبانه روز دارند. دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، سیستم مناسب برای خاموش کردن آتش، سیستم های گرمایشی، آسانسور و دستگاه ارائه نوشیدنی نیز از خدمات و امکانات دیگری هستند که اقامت در هتل ای اس تی تورنتو را دلنشین تر و خاطره انگیزتر می نمایند.

البته ناگفته نماند که موارد ذکر شده، تنها گوشه ای از خدمات هتل ای اس تی هستند و آشنایی با همه آنها مستلزم اقامتی چند روزه در این هتل است.

اماکن نزدیک به هتل ای اس تی تورنتو

فاصله هتل ای اس تی تورنتو تا پارک آبی وایلد واتر کینگدوم: 2.8 کیلومتر

فاصله هتل ای اس تی تورنتو تا پیست وودبین: 3.4 کیلومتر

فاصله هتل ای اس تی تورنتو تا کلکسیون هنر مک مایکل: 3.5 کیلومتر

فاصله هتل ای اس تی تورنتو تا زمین گلف رویال وودبین: 7.7 کیلومتر

فاصله هتل ای اس تی تورنتو تا روستای بلک کریک: 8.1 کیلومتر

فاصله هتل ای اس تی تورنتو تا دانشگاه یورک: 9.3 کیلومتر

فاصله هتل ای اس تی تورنتو تا مرکز خرید واگان میلز: 10.8 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1042

به "ای اس تی؛هتلی در تورنتو که میهمانانش را شگفت زده می نماید، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ای اس تی؛هتلی در تورنتو که میهمانانش را شگفت زده می نماید، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید