اکس ام لیبل رد: قوی ترین خودروی ب ام و یک شاسی بلند است!

به گزارش مجله هدیه، تپنده اس86 توربودوقلو 4.4 لیتری 8 سیلندر ب ام و از توربوهای تازه و قدرتمندتری استفاده می نماید که در همکاری با سیستم هیبریدملایم و جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک یک هیولای واقعی را وارد خیابان خواهد نمود.

اکس ام لیبل رد: قوی ترین خودروی ب ام و یک شاسی بلند است!

خبرنگاران - اکس ام یکی از نوترین محصولات ب ام و است که از نظر طراحی پرچمدار زبان نو کمپانی آلمانی محسوب می گردد. هر چند این رویکرد هواداران و مخالفان خود را دارد اما به هر ترتیب با یک خودروی لوکس و قدرتمند روبرو می شویم که برای دقایقی می تواند مخاطب را درگیر جزئیات خاص خود کند.

ب ام و XM نسخه 50 سالگی موتوراسپرت/ هیولای 180 هزار یورویی(+عکس)

اکس ام 2023؛ نوترین و سنگین ترین شاسی بلند ب ام و معرفی گردید(+عکس)

در بخش پیشرانه اکس ام از تپنده 4.4 لیتری 8 سیلندر توربودوقلو در هماهنگی با فناوری هیبرید ملایم استفاده شده که بخش بنزینی پیشرانه 483 اسب بخار خروجی و 650 نیوتن متر گشتاور دارد و با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک هماهنگ می گردد. موتور الکتریکی ساختار هیبرید ملایم نیز 194 اسب بخار و 280 نیوتن متر گشتاور را وارد چرخه عملکرد خودرو می نماید تا اکس ام مجموعا 644 اسب بخار خروجی و 800 نیوتن متر گشتاور داشته باشد.

اکنون ب ام و از تریم ویژه اکس ام با نام لیبل رد یا قرمز نشان رونمایی نموده که در نمایشگاه خودروی شانگ های نیز حضور خواهد داشت.

این قرمز آتشین در بخش پیشرانه بروزرسانی مهمی را پشت سر گذاشته تا خروجی آن به 738 اسب بخار و گشتاور به 1000 نیوتن متر افزایش یابد. با این آمار تحسین برانگیز رکورد قوی ترین خودروی ب ام و با لوگوی ام به لیبل رد اختصاص می گیرد.

تپنده اس86 توربودوقلو 4.4 لیتری 8 سیلندر ب ام و از توربوهای نو و قدرتمندتری استفاده می نماید که در همکاری با سیستم هیبریدملایم و جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک یک هیولای واقعی را وارد خیابان خواهد نمود.

BMW XM Label Red

با تغییرات نو، اکنون بخش بنزینی پیشرانه برابر با 577 اسب بخار خروجی و 750 نیوتن متر گشتاور دارد که در مقایسه با نسخه استاندارد اکس ام 94 اسب بخار و 100 نیوتن متر بهبود دارد.

ب ام و اکس ام لیبل رد طی 3.7 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد که 0.4 ثانیه از نسخه استاندارد رکورد بهتری دارد. بیشینه سرعت بطور الکترونیکی روی 250 کیلومتر برساعت محدود شده اما با خرید آپشن ام درایور می توان بیشینه سرعت 282 کیلومتر برساعت را در اختیار داشت. این شرایط در مدل استاندارد عدد 270 کیلومتر برساعت را نشان می دهد.

همانطور که مشاهده می کنید، در قسمت های مختلف بدنه از نوار قرمز رنگ به عنوان رنگ مکمل استفاده شده تا با نامگذاری لیبل رد هارمونی دلچسبی ایجاد گردد. رینگ های 23 اینچی اختصاصی نیز زیبایی نمای جانبی را چند برابر نموده است.

در فضای کابین نیز می توان ترکیب زیبای رنگ مشکی، جزئیات فیبرکربن و رنگ مکمل قرمز را مشاهده کرد.

قیمت لیبل رد هنوز معین نیست اما قطعا بالاتر از برچسب 159 هزار دلاری نسخه استاندارد اکس ام خواهد بود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2278

به "اکس ام لیبل رد: قوی ترین خودروی ب ام و یک شاسی بلند است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکس ام لیبل رد: قوی ترین خودروی ب ام و یک شاسی بلند است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید