اپل به علت تقاضای پایین، فراوری آیفون 14 را کاهش می دهد

به گزارش مجله هدیه، بر اساس یک گزارش نو، تقاضای پایین برای خرید مدل استاندارد آیفون 14 منجر به کاهش سفارش فراوری این گوشی شده است. برای یادآوری باید بگوییم که این گوشی از نظر طراحی هیچ تفاوتی با نسل قبلی ندارد و از سوی دیگر از تراشه قدیمی هم استفاده می نماید.

اپل به علت تقاضای پایین، فراوری آیفون 14 را کاهش می دهد

به گفته منبع آگاهی که با خبرگزاری ITHome صحبت نموده، شرکت فاکس کان بنا به دستور اپل باید 5 خط فراوری مربوط به این گوشی را غیرفعال کند. هنوز تعیین نیست که آیا اپل فراوری آیفون 14 پلاس را هم کاهش داده یا نه.

در همین رابطه باید به گزارش نو مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، اشاره کنیم که در آن آمده به علت تقاضای بالا برای خرید مدل های پرو آیفون 14، اپل تصمیم گرفته فراوری این گوشی ها را افزایش دهد. این افشاگر بعلاوه خاطرنشان نموده که برای دستیابی به این هدف، بخشی از ظرفیت فراوری مدل های استاندارد به مدل های پرو اختصاص داده می گردد.

کاربرانی که برای خرید مدل های پرو به سایت اپل مراجعه می نمایند، برای دریافت این مدل ها باید چندین هفته منتظر بمانند. این در حالی است که مدل های استاندارد بدون هیج تاخیری به دست کاربران می رسند. بخشی از جذابیت مدل های پرو آیفون 14 این است که نسبت به نسل قبلی با تغییرات کلیدی روبرو شده اند و به همین دلیل کاربران برای خرید این مدل ها تمایل بیشتری از خود نشان داده اند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2189

به "اپل به علت تقاضای پایین، فراوری آیفون 14 را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل به علت تقاضای پایین، فراوری آیفون 14 را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید