اپل به علت تبلیغ جنجالی آیپد پرو عذرخواهی کرد: در هدف خود پیروز نبودیم و متأسفیم

به گزارش مجله هدیه، تبلیغ ویدیویی اپل برای آیپد پرو تازه با تراشه M4 با موج گسترده ای از نقدها کاربران شبکه های اجتماعی و هنرمندان روبرو شد. این نقدها به قدری زیاد بودند که اپل اکنون به علت نمایش خرد شدن ابزارهای خلاقانه و هنری مانند پیانو در تبلیغ خود، مجبور به عذرخواهی شده است.

اپل به علت تبلیغ جنجالی آیپد پرو عذرخواهی کرد: در هدف خود پیروز نبودیم و متأسفیم

تور میهرن، معاون بخش بازاریابی اپل در بیانیه ای به Ad Age گفت:

خلاقیت بخش اصلی DNA ما در اپل است و برای ما بسیار اهمیت دارد که محصولاتی را طراحی کنیم که افراد خلاق سراسر دنیا توانمند می سازد. هدف همیشگی ما این است که با روش های بی شماری از کاربران تجلیل کنیم و ایده های خود را به وسیله آیپد زنده کنیم. ما با این ویدیو در هدف خود پیروز نبوده ایم و از این بابت متاسفیم.

تبلیغ جنجالی آیپد پرو M4 اپل

روز سه شنبه، اپل آیپد پرو مجهز به M4 را معرفی کرد و از آن به عنوان باریک ترین محصول خود توصیف کرد. برای تبلیغ تمام امکانات خلاقانه آیپد، این شرکت ویدیو تبلیغاتی با عنوان Crush! را منتشر کرد. در این ویدیو مواردی مانند پیانو، دستگاه ضبط و دستگاه های هنری دیگری تحت فشار پرس هیدرولیک خرد می شوند و درنهایت، تنها محصول به جای مانده یک آیپد پرو است.

همین موضوع چندان مورد پسند هنرمندان و کاربران نبوده است. هیو گرانت، هنرپیشه آمریکایی از جمله این افراد بود که تبلیغ اپل را تخریب کننده تجربیات انسانی بیان کرد. پاول گراهام سرمایه گذار و یکی از بنیان گذاران Y Combinator نیز از جمله دیگر منتقدان تبلیغ اپل بود که به تیم کوک، مدیرعامل غول فناوری گفته بود:

استیو هرگز چنین تبلیغی را نمایش نمی داد. دیدن آن برای او بسیار آزاردهنده خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

منبع: انتخاب
انتشار: 21 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1403 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2352

به "اپل به علت تبلیغ جنجالی آیپد پرو عذرخواهی کرد: در هدف خود پیروز نبودیم و متأسفیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل به علت تبلیغ جنجالی آیپد پرو عذرخواهی کرد: در هدف خود پیروز نبودیم و متأسفیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید