الهه منصوریان: با طلای جام جهانی می خواهم دوباره دل مردم را به دست بیاورم، بعد از جام جهانی ووشو وزن خود را تغییر خواهم داد

به گزارش مجله هدیه، الهه منصوریان، ووشوکار وزن 52 کیلوگرم تیم ملی ساندا گفت: انگیزه من جبران مدال نقره بازی های آسیایی با طلای جام جهانی است تا دوباره دل مردم را به دست بیاورم.

الهه منصوریان: با طلای جام جهانی می خواهم دوباره دل مردم را به دست بیاورم، بعد از جام جهانی ووشو وزن خود را تغییر خواهم داد

الهه منصوریان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط خود برای حضور در مسابقات جام دنیای ووشو گفت: بعد از بازی های آسیایی از لحاظ روحی شرایط جالبی نداشتم و با وجود نزدیکی مسابقات جام دنیای احتیاج به استراحت داشتم. انگیزه من برای تمرینات، جبران مدال نقره بازی های آسیایی بود و برای همین بیشتر تمرین و کوشش کردم تا بتوانم در جام دنیای به مدال طلا دست پیدا کنم و دل مردم را دوباره به دست بیاورم.

وی توضیح داد: در این مدت نیز کم نگذاشتم و خیلی آماده هستم. بیشتر رقبای حاضر در مسابقات جام دنیای را شکست دادم اما این مسابقات صندلی حضور بهترین ها است و هر کسی اجازه حضور در این رویداد را ندارد. بازیکنی در مسابقات جام دنیای حضور خواهند داشت که سهمیه این رویداد را در مسابقات دنیای کسب نموده باشند. در این شرایط همه مسابقات سخت خواهد بود و بازیکنانی که از لحاظ بدنی در شرایط بهتری قرار داشته باشند به نتایج بهتری دست پیدا خواهند کرد.

دارنده مدال طلای مسابقات دنیای روسیه با اشاره به تاثیرات کاهش وزن در عملکرد خود بیان کرد: کم کردن وزن روی عملکرد من تاثیر منفی گذاشته است و دلیل اینکه در بازی های آسیایی نتایج من جالب نبود همین کاهش وزن بود. به همین دلیل فکر می کنم بعد از مسابقات جام دنیای وزن خود را تغییر خواهم داد و هدف اصلی من نیز موفقیت در بازی های آینده و حضور در یک وزن بالاتر مسابقات دنیای است.

منصوریان در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد همچنان شکست فینال بازی های آسیایی در روحیه او تاثیر منفی گذاشته است، گفت: از نظر احساسی صادقانه باید بگویم این شکست فراموش نخواهد شد اما از نظر اینکه بتوانم این شکست را جبران کنم، باید آن را فراموش تا عملکردم را تحت تاثیر قرار ندهد. این شکست را فراموش کردم اما با توجه به اینکه پس از سه دوره حضور در بازی های آسیایی همچنان به مدال طلا دست پیدا نکردم برخی مواقع با یادآوری آن شرایط برایم سخت خواهد شد. اگر بخواهم در گذشته باقی بمانم قطعا ضرر خواهم کرد.

وی در خصوص تکرار عنوان قهرمانی تیم ساندا ایران در مسابقات دنیای این بار در جام دنیای گفت: فکر می کنم باز هم بتوانیم این کار را انجام بدهیم اما قطعا شرایط نسبت به مسابقات دنیای سخت تر خواهد بود. دلیل این موضوع نیز میزبانی چینی ها است و قطعا کار ما از دنیای روسیه سخت تر خواهد بود. در مسابقات دنیای ما با اختلاف ناچیزی قهرمان دنیا شدیم اما با وجود میزبانی چینی ها باز هم کار نشد ندارد و می توانیم قهرمان دنیا شویم. حمیدرضا قلی پور: مسابقات دنیای سال آینده آخرین حضورم در ووشو خواهد بود

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 72

به "الهه منصوریان: با طلای جام جهانی می خواهم دوباره دل مردم را به دست بیاورم، بعد از جام جهانی ووشو وزن خود را تغییر خواهم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهه منصوریان: با طلای جام جهانی می خواهم دوباره دل مردم را به دست بیاورم، بعد از جام جهانی ووشو وزن خود را تغییر خواهم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید