اختلاف اینتر و منچستریونایتد بر سر پرداخت حقوق سانچس

به گزارش مجله هدیه، با بروز اختلاف میان باشگاه های اینتر و منچستریونایتد برای پرداخت حقوق الکسیس سانچس، احتمال انتقال این بازیکن شیلیایی به سن سیرو ضعیف شد.

اختلاف اینتر و منچستریونایتد بر سر پرداخت حقوق سانچس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، با وجود اینکه به نظر می رسید باشگاه اینتر توانسته نظر منچستریونایتد را برای قرض دادن الکسیس سانچس به نراتزوری جلب کند، طرفین هنوز اختلاف بزرگی در خصوص شیوه پرداخت حقوق این بازیکن شیلیایی دارند.

سانچس یکی از بازیکنانی است که بیشترین حقوق را در لیگ برتر انگلیس دریافت می نماید و هفته ای 500 هزار پوند از شیاطین سرخ حقوق می گیرد. با این حال اینتر با این شرط برای قرض دریافت او از من یونایتد قدم برداشته که شیاطین سرخ حاضر شوند بیش از نیمی از حقوق بازیکن خود را بپردازند اما یونایتد این شرط را رد نموده است.

اینتری ها می خواهند تنها 150 هزار پوند از حقوق فعلی سانچس که منچستریونایتد دو سال دیگر ملزم به پرداخت آن هستند را بپردازد و پرداخت 350 هزار پوند مابقی را برعهده شیاطین سرخ بگذارد.

گفته می گردد رقمی که اینتر پذیرفته به عنوان حقوق به سانچس بپردازد، نزدیک همان رقمی است که شیاطین سرخ در مذاکرات شان با باشگاه رم قبول نموده بودند طرف ایتالیایی به عنوان سهم خود از حقوق بازیکن سابق بارسلونا بپردازد. اکنون اما ظاهراً منچستری ها از اینتر خواسته اند در پرداخت حقوق سانچس سهم بیشتری را متقبل گردد و آبی و مشکی پوشان هم حاضر به قبول آن نیستند.

با شرایط فعلی به نظر می رسد که روند مذاکرات طرفین به بن بست خورده است و انتقال قرضی سانچس به اینتر با بند خرید قطعی در سرانجام فصل تنها در دو صورت ممکن خواهد شد. نخست اینکه یکی از دو طرف از موضع خود کوتاه آید و دوم اینکه سانچس رضایت دهد حقوق کمتری دریافت کند.

سانچس در این فصل حتی یک بازی هم برای من یونایتد انجام نداده و حضور او در ترکیب این تیم به بازی های تمرینی پشت درهای بسته محدود بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 303

به "اختلاف اینتر و منچستریونایتد بر سر پرداخت حقوق سانچس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف اینتر و منچستریونایتد بر سر پرداخت حقوق سانچس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید