ابراز رضایت ناظر جهانی از میزبانی ایران، گوتر: سورپرایز شدم

به گزارش مجله هدیه، ماکس گوتر، دبیر کل کنفدراسیون جهانی شمشیربازی که از طرف فدراسیون جهانی این رشته به عنوان ناظر مسابقات جام جهانی کلاس A جوانان در ایران معرفی شده بود، در حاشیه برگزاری این مسابقات و طی گفتگویی کوتاه با خبرنگاران اظهارداشت: اولین نظری که دارم در خصوص میزبانی ایران است چون در واقع برای نظارت بر عملکرد ایران به عنوان کشور میزبان و به خصوص رعایت استانداردهای لازم در برگزاری مسابقات، طبق قوانین جهانی به ایران آمدم.

ابراز رضایت ناظر جهانی از میزبانی ایران، گوتر: سورپرایز شدم

وی توضیح داد: سازماندهی مسابقات از سوی مسئولان ایرانی برگزار نماینده بدون نقص و قابل توجه بود. میزبانی ایرانی ها در این مسابقات کمترین مشکل را داشت و از این حیث می توان نمره قبولی به آنها داد. به هر حال حتما در گزارشی که به فدر اسیون جهانی می دهم، تاکید می کنم که ایران میزبان شایسته ای بود.

ناظر آلمانی مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس A جوانان همچنین از مدال آوری نمایندگان ایران در میان شمشیربازان آسیایی و اروپایی شرکت نماینده در این رقابت ها ابراز خرسندی کرد و گفت که امیدوارم شمشیربازان ایران در دوره های آینده این مسابقات هم اینچنین پیروز عمل نمایند.

دبیر کل کنفدراسیون شمشیربازی اروپا تاکید نمود: این مسابقات در رده سنی جوانان برگزار گردید و ایران هم به عنوان میزبان تعداد شرکت نماینده زیادی در هر یک از اسلحه های اپه و سابر داشت که اتفاقا همگی عملکرد خوبی داشتند. در واقع من فکر نمی کردم که ایران به این تعداد شمشیرباز خوب و در عین حال جوان داشته باشد. من از این بابت سورپرایز شدم. قعطا این شمشیربازان آینده سازان خوبی برای شمشیربازان ایران خواهند شد.

ماکس گوتر در انتها یادآور شد که ایران علاوه بر شمشیربازان توانمند، نفرات فنی و توانایی هم برای برگزاری مسابقات دارد.

به گزارش خبرنگاران، یازدهمین دوره مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس A جوانان طی روزهای 23 و 24 آذرماه در دو اسلحه اپه و سابر در تهران برگزار گردید. در هر دو بخش این مسابقات نمایندگان ایران صاحب مدال برنز مشترک شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 842

به "ابراز رضایت ناظر جهانی از میزبانی ایران، گوتر: سورپرایز شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز رضایت ناظر جهانی از میزبانی ایران، گوتر: سورپرایز شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید