آموزش ساخت 2 دستبند زیبا با بند کفش

به گزارش مجله هدیه، در این مطلب با آموزش ساخت دستبند با بند کفش در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید دستبندی شیک و بی نظیر را در منزل بسازید.

آموزش ساخت 2 دستبند زیبا با بند کفش

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از آرگا ،دستبند از انواع اکسسوری های شیک و زیبا است و شما می توانید به یاری وسایل ساده دستبندهای اسپرت و بی نظیری را در منزل بسازید. یکی از انواع وسایل برای ساختن دستبند ، بند کفش می باشد و شما می توانید به راحتی دستبندی زیبا و خاص را به یاری بند کفش های رنگی بسازید و این کار پیچیده نیست و زمان زیادی نمی گیرد.

مراحل ساخت دستبند با بند کفش با دو روش مختلف

به یاری بند کفش می توانید دستبندهای دخترانه و پسرانه با طرح های متنوعی را بسازید که بهتر است برای ساختن دستبند دخترانه از بند ظریف بهره ببرید همچنین می توانید برای زیبایی طرح دستبند در لا به لای بندها از مهره یا منجوق استفاده نمایید برای دستبند پسرانه نیز بهتر است از بند کفش ضخیم تر استفاده شود.

روش اول : ساختن دستبند به یاری بند کفش

وسایل مورد احتیاج

  • بند کفش
  • قیچی

روش ساختن دستبند

1. برای بافتن این مدل دستبند باید ابتدا بافت زنجیره بزنید و نکته ای که در این مدل بافت باید رعایت شود این است که در ابتدای زنجیر یک حلقه باقی گذاشته می شود که این مکان قلابی برای نصب بست دستبند می باشد.

2. بعد از اینکه طول زنجیر به اندازه معینی رسید و مناسب دور دست ها بود باید گره انتهای زنجیر را ایجاد نمایید سپس بند آبی رنگ را قیچی نمایید.

3. در این مرحله از ساخت دستبند با بند کفش برای دستبند باید چفتی ببافید تا درون قلاب برود و بتوانید دستبند را به راحتی دور دست هایتان قفل نمایید.

4. دستبند در این مرحله آماده استفاده است و شما می توانید این از اکسسوری زیبا در مکان های مختلف استفاده نمایید و اگر تمایل دارید تیپ و ظاهری اسپرت داشته باشید این طرح دستبند می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار رود.

روش دوم : ساختن دستبند به یاری بند کفش

وسایل مورد احتیاج

  • بند کفش دو رنگ
  • بست مخصوص سربند
  • انبردست
  • قیچی
  • متر خیاطی

مراحل بافتن دستبند

1. برای ساخت این مدل دستبند ابتدا باید دور مچ خود را اندازه بگیرید.

2. اندازه دور مچ هر چقدر است باید 8 سانت به آن بیفزایید همچنین بند کفش ها را نیز به همان اندازه ببرید.

3. دو رشته همرنگ از بند کفش ها را با یکدیگر بگیرید و به یاری آن ها حلقه ای را درست نمایید.

4. برای دو رشته با رنگ دیگر نیز همین مراحل را تکرار نمایید.

5. انتهای هر یک از بندهای مربوط به رشته دوم را نیز بگیرید و از مرکز حلقه مربوط به اولین رشته ها رد نمایید.

6. انتهای هر یک از بندها را به آرامی بکشید تا گره ای که بین آن ها وجود دارد محکم شود. توجه داشته باشید که نباید بین بندها تاب بیفتد.

7. در این مرحله دستبند به صورت کامل آماده است همچنین برای ساخت دستبند به یاری بند کفش می توانید از رنگ های متضاد بهره ببرید که در این صورت دستبند طرحی خاص و متفاوت خواهد داشت.

روش سوم : بافت دستبند به یاری بند کفش

1. در این روش باید از هر رشته بند کفش به طول معین و هم اندازه ببرید. توجه داشته باشید که از هر رنگ به دو رشته احتیاجمند هستید.

2. یک رشته از هر رنگ را برداشته و به یاری این دو رشته حلقه ای را درست کنید و مطمئن شوید که انتهای این دو رشته از روی انتهای دیگری رد شده است. به این ترتیب مجموعه اول بندها تشکیل می شود.

3. یک رشته دیگر از هر رنگ را برداشته و در زیر حلقه مجموعه اول بند کفش ها آن را قرار دهید تا مجموعه دوم بندها درست شود.

4. قسمت انتهایی بالای مجموعه دوم بندها را روی انتهای بالایی مجموعه اول بندها قرار بدهید.

5. دوباره انتهای بالایی مجموعه دوم بندها را بگیرید و آن ها را به زیر انتهای پایینی مجموعه اول بندها ببرید.

6. در این مرحله از ساخت دستبند انتهای بالایی مجموعه دوم بندها را گرفته و آن را از میان حلقه مجموعه اول بندها رد نمایید که در حین رد کردن از میان حلقه باید توجه داشته باشید که آن را از زیر ادامه مجموعه اول رد نمایید.

7. بندها را صاف نمایید و مطمئن شوید که در همه مجموعه ، رنگ های بیرونی در هر طرف مشابه می باشد و بند کفش ها را نیز نباید پیچ و تاب پیدا نمایند سپس به آرامی بندها را از دو طرف کشیده تا گره شما شکل بگیرد.

8. بعد از انجام این مراحل در انتهای دو طرف دستبند 4 بند قرار می گیرد که باید آن ها را به یاری قیچی هم اندازه نمایید تا به راحتی در زیر دهانه بست سربند قرار بگیرند.

9. در این مرحله از ساخت دستبند با بند کفش بست سربند دارای دهانه کوچکی می باشد که هر چیزی در بین آن قرار بگیرد را به صورت محکم نگه میدارد کافی است که دو لبه آن را به یاری انبردست فشار بدهید بدین ترتیب دو طرف دستبند را می توانید به یاری بست سربند ببندید همچنین برای گره زدن دستبند می توانید از انواع قفل فانتزی استفاده نمایید.

10. برای ساختن دستبند به یاری بند کفش باید از رنگ هایی استفاده نمایید که با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته باشند همچنین رنگ ها را می توانید به صورت متضاد با یکدیگر انتخاب نمایید که در هر صورت رنگ های به کار برده شده باید به گونه ای انتخاب شوند که دستبند خوشرنگ و جذاب تر به نظر برسد.

در این مطلب با نحوه ساخت دستبند با بند کفش به صورت مرحله به مرحله آشنا شدید که امیدواریم به یاری روش های ذکر شده بتوانید دستبندی شیک و خاص را بسازید همچنین دست بندهایی که به یاری این روش ها ساخته می شوند برای دختران و پسران در رده سنی مختلف انتخابی مناسب به شمار می فرایند و اگر شما تبحر لازم را برای ساختن این مدل دستبندها بدست آوردید می توانید مدل های مختلفی را ببافید و رنگ دستبند را با سایر لباس ها یا اکسسوری هایتان ست نمایید تا جذابیت تیپ و استایل تان تکمیل شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1281

به "آموزش ساخت 2 دستبند زیبا با بند کفش" امتیاز دهید

2 کاربر به "آموزش ساخت 2 دستبند زیبا با بند کفش" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش ساخت 2 دستبند زیبا با بند کفش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید