5 اشتباه رایج مربوط به کوله و چمدان ، در سفر حواستان به این نکات باشد

به گزارش مجله هدیه، اگر تجربه سفر داشته باشید احتمالا با مسائل و دردسرهای حمل کیف، چمدان و کوله پشتی برخورد نموده اید. در این مطلب با 5 مورد از این مسائل که احتمالا برای هرکسی یک بار رخ داده، آشنا می شویم.

5 اشتباه رایج مربوط به کوله و چمدان ، در سفر حواستان به این نکات باشد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران، لست سکند به نقل از The points guy نوشت: اگر تجربه سفر داشته باشید احتمالا با مسائل و دردسرهای حمل کیف، چمدان و کوله پشتی برخورد نموده اید. به خصوص این مسائل در مکان هایی مثل هواپیما و اتوبوس که با کمبود جا روبه رو هستید و از طرفی وقت کافی برای جابه جایی وسایل خود ندارید بیشتر خودنمایی می نماید. در این مطلب با 5 مورد از این مسائل که احتمالا برای هر کسی یک بار رخ داده است آشنا می شویم، پس با ما همراه باشید که ببینیم چه چیزهایی را هنگام سفر در رابطه با حمل کوله پشتی و چمدان باید رعایت کنیم.

1- مراقب باشید کوله پشتی شما به سایر افراد برخورد نکند

بسیار اتفاق می افتد که شخصی با کوله خود می چرخد و به بقیه برخورد می نماید. این موضوع به راحتی قابل پیشگیری است. فقط کافی است کوله خود را زمانی که به جای شلوغ می رسید یا داخل اتوبوس هستید دربیاورید و دستتان بگیرید. وقتی قصد دارید سوار هواپیما شوید به فضایی که کوله شما هنگام سوارشدن اشغال نموده است فکر کنید. شما پشت سر خود را نمی بینید، پس یک دفعه برنگردید. پشت سر شما هم افرادی در حال عبورند.

2- اگر کوله یا چمدان بزرگ و سنگین دارید کمی شکیبا باشید

اگر کیف و چمدان بزرگی دارید، سعی کنید قبل از سایر مسافران آن را جابه جا کنید و برای آن جای مناسب پیدا کنید، چراکه اگر بعد از سوارشدن مسافران قصد این کار را داشته باشید، احتمالا هنگام جابه جایی و چرخاندن کیف یا چمدان به دیگران برخورد می نماید و این اصلا حس خوشایندی نیست. به خصوص که این کیف ها معمولا سنگین هستند و ضربه ای که بر اثر برخورد آنها وارد می گردد می تواند دردناک باشد. همچنین هنگام پیاده شدن بهتر است رعایت حال سایر افراد را نیز بکنید، آنها هم قصد پیاده شدن دارند، پس با ایستادن بیش از حد برای جابه جا کردن وسایل سنگین در رفت وآمد اخلال ایجاد نکنید. اگر بار سنگینی دارید صبر کنید تا سایرین پیاده شوند و سپس شما بار خود را جابه جا کنید.

3- مواظب ساس تختخواب باشید

خب احتمالا فکر می نماید حتی به صورت ناخواسته هم نمی توانید ناقل ساس تختخواب باشید؛ اما بهتر است بدانید چمدان های شما می تواند ناقل ساس باشد. پس اگر قبلا در خانه تان ساس داشته اید حتما قبل از سفر چمدانتان را چک کنید و در صورت احتیاج آن را بشویید و همچنین در هتل مواظب باشید تا جای ممکن لباس و چمدانتان به صورتی قرار بگیرند که در صورت وجود ساس، به راحتی به درون آنها نفوذ ننمایند.

چمدانتان را کمی بالاتر از سطح زمین، روی بلندی هایی که از چوب ساخته نشده اند، قرار دهید

4- چمدان و کیف سنگین یا خیلی بزرگ حمل نکنید

اگر قصد مسافرت هوایی دارید حتما به محدودیت های شرکت های هواپیمایی در رابطه با محدودیت وزن و اندازه توجه کنید. برخی شرکت ها ممکن است خیلی حساس نباشند ولی برخی شاید آن قدر حساس باشند که کیف و وسایل را همان ابتدا و قبل از سوارشدن آنالیز نمایند و محدودیت های خاص خود را سختگیرانه اعمال نمایند؛ بنابراین این موضوع را حتما قبل از بستن کیف وسایل و حرکت به سمت فرودگاه آنالیز کنید.

5- جای سایرین را اشغال نکنید و به حقوق آنها احترام بگذارید

همیشه به این موضوع توجه داشته باشید که حتی اگر جای بار دیگر مسافرها خالی است، برای استفاده از آن باید اجازه بگیرید، شما فقط اجازه استفاده از قسمت مربوط به خود را دارید. شاید بهتر است وسایل کوچک خود را زیر جایگاه یا جلوی پای خود قرار دهید و از قسمت خالی سایر مسافران استفاده نکنید.

قبل از رسیدن دیگر مسافران به محل جایگاه شان به هیچ عنوان بار خود را در قسمت مخصوص به آنها قرار ندهید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 624

به "5 اشتباه رایج مربوط به کوله و چمدان ، در سفر حواستان به این نکات باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 اشتباه رایج مربوط به کوله و چمدان ، در سفر حواستان به این نکات باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید