گاز ویلا های خالی از سکنه گیلان قطع شد، کاهش 2.5 درصدی مصرف (طراحی ویلای کوچک)

به گزارش مجله هدیه، مدیرعامل شرکت گاز گیلان، با اشاره به مصرف 24.5 میلیون مترمکعبی گاز در استان، گفت: گاز بیش از 760 واحد صنعتی و ویلا های خالی از سکنه را قطع کردیم.

گاز ویلا های خالی از سکنه گیلان قطع شد، کاهش 2.5 درصدی مصرف (طراحی ویلای کوچک)

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش ایسنا، عیسی جمال نیکویی، با بیان اینکه در شبانه روز گذشته بیش از 24 میلیون و 500 هزار مترمکعب گاز در استان گیلان مصرف شده است، اظهار کرد: از این اندازه 19 هزار مترمکعب در بخش خانگی بوده است.

وی از کاهش 2.5 درصدی مصرف گاز نسبت به 48 ساعت گذشته اطلاع داد و اضافه نمود: این کاهش مصرف به واسطه محدودیت هایی است که در مصرف گاز ایجاد شده و گاز بیش از 760 واحد صنعتی و ویلا های خالی از سکنه را قطع کردیم.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به کاهش ساعت کاری ادارات و سازمان ها، توضیح داد: با توجه به سرمای شدید هوا در سرتاسر کشور، نیازمند همکاری همه هموطنان در مدیریت مصرف انرژی هستیم تا بتوانیم به دورترین نقاط خط انتقال، گاز پایدار را برسانیم و خانه ها را گرم کنیم.

جمال نیکویی ضمن قدردانی از صاحبان صنایع جهت همکاری با شرکت گاز استان، اضافه نمود: در پی تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه، فعالیت صنایع در روز آدینه را دنبال می کردیم که امکان پذیر نشد.

وی استان های شمالی از جمله گیلان را در انتهای خط انتقال گاز دانست و متذکر شد: از سایر استان ها نیز می خواهیم کاهش مصرف داشته باشند و همچون گیلان، صنایع خود را محدود نمایند و با خاموش کردن وسائل گرمایشی اضافه، صرفه جویی داشته باشند تا گاز گیلان قطع نشود.

منبع: فرارو
انتشار: 26 دی 1401 بروزرسانی: 26 دی 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2240

به "گاز ویلا های خالی از سکنه گیلان قطع شد، کاهش 2.5 درصدی مصرف (طراحی ویلای کوچک)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاز ویلا های خالی از سکنه گیلان قطع شد، کاهش 2.5 درصدی مصرف (طراحی ویلای کوچک)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید