چراغ سبز هدف زمستانی بارسلونا و لیورپول

به گزارش مجله هدیه، ازکوئیل گارای، مدافع آرژانتینی برای بازگشت به مستطیبل سبز لحظه شماری می کند.

چراغ سبز هدف زمستانی بارسلونا و لیورپول

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آخرین بار در ترکیب والنسیا بود که شاهد حضور ازکوئیل گارای در میادین بودیم و یک مصدومیت سخت باعث دوری طولانی مدت این بازیکن از فوتبال شد. حالا دو تیم بارسلونا و لیورپول که مصدومان فراوانی در قلب خط دفاعی دارند برای خرید ازکوئیل گارای وارد عمل شده اند و خود او نیز انگیزه فراوانی برای بازگشت دوباره به مستطیل سبز دارد.

ازکوئیل گارای گفت: بسیاری تعجب کردند که چرا من در ماه ژوئن با هیچ تیمی قرارداد نبستم، زیرا بازیکن آزاد بودم و تقریبا هم بهبود یافته بودم. اما دلیلش این بود که آسیب دیدگی تقریبا و نه به صورت کامل رفع شده بود. تصمیم من این بود که 100 درصد بهبود پیدا کنم تا بتوانم با تمام توان در تیم بعدی ام به میدان بروم.

بخش نهایی دوران ریکاوری من دو قسمت داشت؛ قسمت اول در مادرید و در تیم بزرگی که در گذشته در آن بازی کردم طی شد و بخش دوم نیز رفتن به آخرین باشگاهم در چند سال گذشته بود. حالا که هر دو مرحله به خاتمه رسیده، نوبت بخش سوم و بازگشت من به عرصه فوتبال است. اما با این تفاوت که من 100 درصد بهبود یافتم و آماده قدم گذاشتن به زمین هستم . من حالا می خواهم با تمام توان برای تیم بعدی ام به میدان بروم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1452

به "چراغ سبز هدف زمستانی بارسلونا و لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز هدف زمستانی بارسلونا و لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید