پیست اسکی خوشاکو یکی از جاذبه های تفریحی آذربایجان غربی است

به گزارش مجله هدیه، جاذبه ها/ براساس گزارش های منتشر شده، پیست اسکی خوشاکو یکی از جاذبه های تفریحی آذربایجان غربی است.

پیست اسکی خوشاکو یکی از جاذبه های تفریحی آذربایجان غربی است

پیست اسکی خوشاکو در 30 کیلومتری غرب ارومیه و در جوار روستایی خوش آب و هوا به همین نام قرار گرفته و تنها پیست استان آذربایجان غربی بشمار می رود. این منطقه بدلیل برخورداری از کوههای با شیب مناسب، چشم انداز زیبا و البته برخی تجهیزات ابتدایی ورزشهای زمستانی، موقعیت ویژه ای نزد علاقمندان ورزش اسکی و فعالیت های ورزشی زمستانی دارد. هر سال با شروع سرما این منطقه بارش برف زیادی دارد و پیست خوشاکو با با امکانات مناسبش گردشگران زیادی را از سراسر ایران و جهان به سمت خود جذب می کند. اسکی بدون شک یکی از پرطرفدارترین ماجراجویی های زمستانه بوده و علاقمندان زیادی دارد.

این پیست 50 هزار متر مربع مساحت دارد و با داشتن پوشش گیاهی خوب حتی در فصل تابستان می تواند به پیست اسکی روی چمن تبدیل شود. پیست اسکی خوشاکو در جایی خوب و خوش آب و هوا قرار گرفته و همین موقعیت مکانی ویژه، اینجا را به یکی از جاذبه های گردشگری ارومیه هم تبدیل کرده و طبیعت دوستان زیادی برای لذت بردن از چشم اندازهای طبیعی و چشم انداز ها زیبا راهی این منطقه می شوند.

مسیر رسیدن به این پیست اسکی آسفالته بوده و می توانید به راحتی با ماشین شخصی خود را به این محل برسانید. زمان استفاده از این پیست روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 16 است و می توانید در آن وسایل و تجهیزات اسکی را با قیمت مناسبی تهیه کنید. پیست اسکی خوشاکو موقعیت خاصی دارد ولی مدتهاست که مورد بی توجهی قرار گرفته است. در این پیست علاقمندان به ورزشهای کوهستانی جمعه های شاد و مفرحی را می گذرانند و در آن ماجراجویان زیادی را می بینید که خود را به این پیست رسانده اند تا از روزهای پربرف نهایت استفاده را کنند و زمستانی خاطره انگیز داشته باشند. در اینجا عده ای در گوشه ای برف بازی می کنند و محیطی پرهیاهو و مفرح را ایجاد کرده اند. بدون شک رفتن به پیست های اسکی می تواند یکی از به یادماندنی ترین سفرهای زندگی شما باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2243

به "پیست اسکی خوشاکو یکی از جاذبه های تفریحی آذربایجان غربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیست اسکی خوشاکو یکی از جاذبه های تفریحی آذربایجان غربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید