پورموسوی: مدافعان ما مقابل شاهین در پُست غیرتخصصی بازی می کردند، این دسته گل سازمان لیگ بود

به گزارش مجله هدیه، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعتقاد دارد مدافعان تیمش در ملاقات مقابل شاهین شهرداری بوشهر در پُست های غیرتخصصی خود به میدان رفتند.

پورموسوی: مدافعان ما مقابل شاهین در پُست غیرتخصصی بازی می کردند، این دسته گل سازمان لیگ بود

سید اکبر پورموسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست 2 بر صفر تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: بُرد و باخت در فوتبال طبیعی است. شرایط ما در جدول خوب نبود اما تمام نیروی ما همین بود. مقابل استقلال سه مدافع خود را از دست دادیم و در ملاقات روز گذشته (شنبه) که بسیار مهم بود، چهار بازیکن ما در پُست غیرتخصصی خود بازی می کردند. هیچ کدام از مدافعان ما مقابل شاهین در پُست تخصصی خود نبودند و در این بازی عظیم امتحان پس می دادند. در مجموع اصلاً روز خوبی نداشتیم.

وی درباره عملکرد محسن فروزان و اینکه آیا طرفداران پارس جنوبی به او اعتراض کردند یا خیر، توضیح داد: من ندیدم کسی به فروزان اعتراض کند و چنین خبری را در یک سایت خواندم. وقتی تیمی پیروز می گردد، همه در آن نقش دارند و در زمان شکست نیز همه مقصر هستند. ما بُرد و باخت را به گردن کسی نمی اندازیم اما شاید طرفداران انتظار نداشتند فروزان با تجربه ای که دارد، از زاویه بسته گل بخورد. در فوتبال هر بازیکنی ممکن است تمرکزش را از دست بدهد و اشتباه کند.

سرمربی پارس جنوبی با بیان اینکه هیچکدام از بازیکنانش مقابل شاهین در اندازه های خود نبود، اظهار داشت: مهم این بود که بچه ها پذیرفته اند که مقصر هستند. ما با کمبود بازیکن روبرو بودیم و مصدومان زیادی داریم. میلاد باقری مقابل سپاهان مصدوم شد و علی عبدالله زاده و فریبرز گرامی را هم مقابل استقلال از دست دادیم. همان زمان گفتیم هم بازی با استقلال را از دست می دهیم، هم بازی بعدی را. پس از بازی با پیکان، فرصت کمی برای مسابقه با استقلال داشتیم و سه بازیکن اصلی خود را از دست دادیم، اما این دسته گل دست سازمان لیگ و کمیته مسابقات بود. با این وجود باید به ملاقاتهای بعدی امیدوار باشیم.

پورموسوی درخصوص سقوط تیمش به صندلی چهاردهم جدول و فاصله یک امتیازی با پیکانِ رده پانزدهمی به خبرنگاران گفت: ما یک امتیاز با پیکان فاصله داریم اما فاصله ما با ذوب آهن هم یک امتیاز است. اگر شاهین را شکست می دادیم، به رده دهم جدول صعود می کردیم. دو مدافع ما و همچنین عبدالله زاده به بازی بعدی ما می رسند و شرایط ما خوب می گردد. کوشش می کنیم بازیکنان را از لحاظ روحی آماده کنیم و ان شاءالله با تیمی کامل به مصاف ماشین سازی برویم.

وی در خصوص ملاقات هفته آینده تیمش مقابل ماشین سازی تبریز و شناخت کامل سرمربی فعلی ماشین سازان از زردپوشان جمی اعلام کرد: افاضلی با پارس جنوبی کار نموده و از تیم ما شناخت کامل دارد. خدا را شکر تا این ملاقات زمان کافی داریم و امیدوارم با دست پُر وارد این بازی شویم. دست ما مقابل شاهین بسته بود و باید ببینیم مصدومان به بازی با ماشین سازی می رسند یا خیر.

سرمربی پارس جنوبی درباره برخوردش با فریبرز گرامی به دلیل اخراج بی مورد برابر استقلال گفت: گرامی بازیکنی حرفه ای است و او از همبازیانش عذرخواهی کرد. او اشتباهش را پذیرفته و پیش از ملاقات با شاهین با مدافعان ما صحبت کرد. انتظار داشتم گرامی خودش را در دقایق پایانی ملاقات با استقلال کنترل می کرد و مشکل خاصی نبود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1197

به "پورموسوی: مدافعان ما مقابل شاهین در پُست غیرتخصصی بازی می کردند، این دسته گل سازمان لیگ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: مدافعان ما مقابل شاهین در پُست غیرتخصصی بازی می کردند، این دسته گل سازمان لیگ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید