مالکوم: می توانم برای تیم ملی روسیه بازی کنم

به گزارش مجله هدیه، ستاره پیشین بارسلونا و بازیکن کنونی تیم زنیت سن پترزبورگ از آمادگی خود برای پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال روسیه خبر داد.

مالکوم: می توانم برای تیم ملی روسیه بازی کنم

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، مالکوم، مهاجم تیم زنیت سن پترزبورگ گفت: اگر تیم ملی فوتبال روسیه به من نیاز داشته باشد و تماس بگیرند چرا نباید این پیشنهاد را بپذیرم. البته اولویت من تیم ملی فوتبال برزیل است و رویای من بازی در این تیم خواهد بود. در هر صورت اگر این اتفاق رخ ندهد چرا نباید پذیرش تابعیت کشور دیگری را برای بازی ملی بپذیرم. بسکمک از بازیکنان برزیلی این کار را کرده اند.

همبازی سردار آزمون که از بارسلونا راهی زنیت شد ادامه داد: پس از پیوستن به زنیت مصدوم شدم که درمانم 5 ماه طول کشید. این بدترین دوران زندگی ام بود. هیچگاه تا این اندازه مصدومیت طولانی مدت نداشتم اما دوستان و مربیانم به خوبی سطح فنی مرا می دانند. می توانم به زنیت کمک کنم و نیاز دارم که بهتر و بیشتر زبان روسی را یاد بگیرم تا به آسانی با دیگران ارتباط برقرار کنم.

مالکوم در واکنش به این پرسش که چرا با وجود بازی در بارسلونا حاضر به پذیرش پیشنهاد یک تیم روسی شد گفت: همه بازیکنان دوست دارند بازی کنم و من هم مثل دیگران هستم. می خواستم زمان بیشتری برای بازی داشته باشم. این انتخاب خیلی ساده بود، زیرا تیم زنیت سن پترزبورگ هر ساله در رقابت های باشگاهی اروپا بازی می کند. انتقال به زنیت مانع انتقالم به دیگر تیم های اروپایی پس از 2 یا 3 فصل نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 949

به "مالکوم: می توانم برای تیم ملی روسیه بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالکوم: می توانم برای تیم ملی روسیه بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید