فدراسیون فوتبال در حال آماده کردن شکایت از ویلموتس به فیفا

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران، مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از دو باخت پیاپی تیم کشورمان مقابل بحرین و عراق در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا، مورد انتقاد شدید نهاده شد و فدراسیون فوتبال را به سمت قطع همکاری با این مربی سوق داد.

فدراسیون فوتبال در حال آماده کردن شکایت از ویلموتس به فیفا

فدراسیون فوتبال مدعی بود ویلموتس به بندهای قراردادش متعهد نبوده و باید زمان بیشتری را در ایران بگذارند در حالی که مارک ویلموتس هم از پرداخت نشدن مطالباتش در زمان مقرر گلایه داشت.

در نهایت کار طرفین به فسخ قرارداد کشید و باتوجه به عدم توافق، مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی که همسرش هم حقوقدان است از فدراسیون فوتبال ایران برای دریافت غرامت و کل قراردادش به فیفا شکایت کرد.

در حالی که جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس پیش از این به خبرنگاران گفته بود فدراسیون فوتبال هم از ویلموتس شکایت نموده، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

محمود اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مصاحبه با خبرنگاران، در این ارتباط گفت: آقای بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال تیمی را برای پیگیری این موضوع گذاشته است و دارند شکایت از ویلموتس به فیفا را پیگیری می نمایند.

اسلامیان درباره اینکه چقدر احتمال می دهد ایران در این پرونده پیروز گردد؟ تاکید نمود: نمی دانم. باید این پرونده در فیفا آنالیز گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 747

به "فدراسیون فوتبال در حال آماده کردن شکایت از ویلموتس به فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال در حال آماده کردن شکایت از ویلموتس به فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید