عملکرد معاونت فرهنگی-دانشجویی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران دانشجویان را گله مند نموده است

به گزارش مجله هدیه، دبیر شورای صنفی پردیس ابوریحان گفت: معاونت فرهنگی نگاهش به کار فرهنگی در دانشگاه، نگاهی است که دانشجو باید کار انجام دهد درحالیکه این قضیه با این شرط درست می گردد که هم دانشگاه هم کار خود را درست انجام دهد.

عملکرد معاونت فرهنگی-دانشجویی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران دانشجویان را گله مند نموده است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

سعید عزیزی، دبیر شورای صنفی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پیرامون کم کاری های معاونت فرهنگی این دانشگاه گفت: ما چند مشکل اساسی داریم با معاونت فرهنگی دانشگاه در پردیس ابوریحان که به صورت تیتروار به شما می گویم؛ اولین قضیه این است که ایشان به شدت بی خیال نسبت به مسائل دانشگاه هستند و اصلا برایشان مهم نیست که کانون های فرهنگی دانشگاه و تشکل ها به چه روزی افتاده اند و در آینده خواهند افتاد، درحال حاضر اعضای کانون ها و تشکل ها دانشجویان ترم هشت هستند که سال جاری فارغ التحصیل می شوند و هیچ جذبی هم برای سال های بعد نداشتند و شاید نصف کانون ها از بین برود.

وی اضافه کرد: دومین مورد این است که ایشان نسبت به شورای صنفی هم با بی خیالی کارشان را پیش می برند یعنی بی تفاوت هستند، ما نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی را راحت تر از ایشان می توانیم ببینیم یعنی ایشان به کل یا نیستند یا اگر هستند هم برای ملاقات وقت نمی دهند و به جای حل کردن مسائل اساسی دانشگاه مانند خوابگاه پسران که به شدت قدیمی و فرسوده شده است یا کیفیت پایین سلف، محیط فرهنگی مُرده دانشگاه به فکر یکسری مسائلی هستند که اصلا مهم نیست از جمله طرح خیلی غیر قابل استفاده ای به نام کافه کتاب که حتی صدای کل دانشجویان را درآورد و ماهم به نوبه خودمان اعتراض کردیم، ولی همچنان روی این طرح یا سلف مکمل یا جابه جایی بوفه مصر است که همین مورد، چون پردیس ابوریحان دانشگاه تهران یک محیط خیلی بزرگی دارد و بوفه وسط پردیس است، وی با همین طرح جابه جایی بوفه تقریبا یکی دو هفته کل بچه های دانشگاه را بهم ریخته بود. ما باز هم با این طرح مخالفت کردیم ولیکن همچنان به اجرا مصر است.

دبیر شورای صنفی پردیس ابوریحان گفت: یکسری دیگر از مسائل هستند که وی تقریبا نگاهش به کار فرهنگی در دانشگاه، نگاهی است که دانشجو باید کار انجام دهد، این حرف خوبی است ولیکن این قضیه با این شرط درست می گردد که هم دانشجو ها وظیفه شان را درست انجام دهند و هم دانشگاه متقابلا وظایف خودش را انجام دهد نه اینکه کار به دانشجو سپرده گردد و دانشگاه فقط نگاه کند.

وی اضافه کرد: یک مسئله دیگری که جدیدا رخ داده است و دانشجویان خیلی از این قضیه ناراحت هستند این است که در بقیه پردیس های دانشگاه تهران، برای دانشجویان ارشدی که در دانشگاه مجبور هستند به خاطر پروژه هایشان حاضر باشند حتی در شرایط کرونا، آمده اند با استفاده از ظرفیت خیرین به دانشجویان غذا می دهند که وقت ان ها از بین نرود. ولیکن ایشان حتی به این مسائل یک ذره هم اهمیت نمی دهد و دانشجویان را به حال خودشان واگذار نموده است.

عزیزی گفت: نکته دیگری این است که معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تقریبا در محیط دانشگاه ناشناخته است و دانشجویان نمی دانند همچنین فردی، معاونت دانشجویی دانشگاه را در اختیار دارد، چون معاونت قبلی خیلی ارتباط خوبی با دانشجویان داشت و اعصای تشکل ها و کانون ها شده بود حتی ساعت 11:30-12 شب به ایشان زنگ می زدند و مشکلشان حل می شد، ولی معاونت جدید خودش را در حد پاسخگویی نمی داند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1236

به "عملکرد معاونت فرهنگی-دانشجویی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران دانشجویان را گله مند نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد معاونت فرهنگی-دانشجویی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران دانشجویان را گله مند نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید