زیبایی بهانه رنگ کردن دیوارهای قدیمی، خانه هایی که سرخ شدند

به گزارش مجله هدیه، علی خلیلی شهردار ناحیه 3 منطقه 7 تهران درباره اینکه چرا شهرداران نواحی مختلف شهر تهران از رنگ های سرخ، کرم و سفید استفاده نموده و این رنگ ها را روی دیوار خانه های قدیمی شهر می زنند به خبرنگاران گفت: دلیل ما زیبایی دیوارهای شهر است. به این رنگ های پلاستیکی، پوشاننده می گوییم چون با هزینه کمی می توان نمای دیوارهایی که شرایط مناسبی ندارند را با پاشیدن رنگ، زیباتر کرد.

زیبایی بهانه رنگ کردن دیوارهای قدیمی، خانه هایی که سرخ شدند

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

وی ادامه داد: بسیاری از خانه های قدیمی متروکه ای که نمای دیوارهای آنها به سمت خیابان است، شرایط نامناسبی دارند ما بارها به مالکان آنها اعلام نموده ایم که فکری به حال دیوارهای زشت رو به خیابان نمایند اما توجهی نداشته اند. بنابراین این رنگ ها را به دیوارهایی زدیم که معمولا مالکی نداشته اند.

خلیلی اعلام کرد: اگر بخواهیم این دیوارها را نوسازی کنیم هزینه زیادی می خواهد از سوی دیگر از رنگ هایی استفاده می گردد که بتوان شعارنویسی ها و زشتی های این دیوارها را بپوشاند. بنابراین تفاوتی نمی کند که این رنگ سفید باشد یا سرخ. مهم این است که دیوار نوشته ها پشت آن رنگ پنهان گردد.

وی درباره اینکه ممکن است بعضی از این خانه ها در سالهای آینده شناسایی و در فهرست میراث ملی ثبت شوند گفت: معمولا این خانه ها برای ثبت توسط مالک پیگیری نمی گردد. با این حال این خانه ها را به سازمان میراث فرهنگی معرفی می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 785

به "زیبایی بهانه رنگ کردن دیوارهای قدیمی، خانه هایی که سرخ شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبایی بهانه رنگ کردن دیوارهای قدیمی، خانه هایی که سرخ شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید