تور هند از 6 میلیون و 667 هزار تا 10 میلیون 990هزار تومان

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران، هند را باید کشور رنگ ها، جاذبه های طبیعی و فرهنگی دانست که هر گردشگری را جذب خود می نماید. از قلم نیاندازید در این سفر از ادویه های فوق العاده هند تست نموده و مقداری را به عنوان سوغات به همراه بیاورید. در میان شهرهای دهلی نو، آگرا و جیپور محبوبیت بیشتری میان گردشگران دارند.

تور هند از 6 میلیون و 667 هزار تا 10 میلیون 990هزار تومان

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

دهلی یکی از بزرگترین شهرهای هند و دارای مقاصد فوق العاده ای برای گردشگران است.

قطب منار یکی از مقاصدی است که در دهلی می توانید از آن بازدید داشته باشید. این مکان یکی از پیچیده ترین شاهکارهای معماری اسلامی و ساختار تاریخی در دهلی به شمار می روند که شامل منار Qutab، ستون آهنی خرابه های معبد قدیمی فرقه جین، مدرسه بزرگ علاءالدین و آرامگاه Altamish می شوند.

مقبره همایون یکی دیگر از شاهکارهای موجود در دهلی است که منزلگاه آخر امپراطور همایون، شاه بزرگ مغول بود. جالب است بدانید بعدها برای ساخت شاهکاری همچون تاج محل، از این بنا الهام گرفته شد. از نظر بسیاری مقبره همایون از تاج محل باشکوه تر است.

لوتوس تمپل یا معبد نیلوفر آبی که توسط فریبرز صهبا به طور کامل از سنگ مرمر سفید ساخته شده، از دیگر جاذبه های دهلی است.

اما در کنار دهلی آگرا نیز از شهرهای پرطرفدار هند است. در واقع، تاج محل در اگرا جاذبه ای است سالانه گردشگران زیادی را جذب خود می نماید. تاج محل یکی از عجایب هفتگانه دنیا و شاهکاری در معماری مغول است. این مجموعه به دستور شاه دنیا و به عنوان یاد بودی برای همسرش، ارجمند بانو بیگم ساخته شد.

قلعه آگرا یا قلعه سرخ از دیگر جاذبه های این شهر است که قدمت آن به قرن شانزدهم برمی شود و در نزدیکی باغ های تاج محل قرار گرفته است.

فاتح پور سیکری، مقبره اعتمادالدوله، مقبره اکبر کبیر، مسجد موتی از دیگر جاذبه های آگرا است که باید از آن ها بازدید کنید.

شهر تاریخی جیپور، پایتخت ایالت راجستان است که گردشگران در تور هند از آن بازدید می نمایند. کاخ هوا محل، رصدخانه جانتار مانتار و موزه آلبرت هال از جاذبه های جیپور است که می توانید از آن ها بازدید داشته باشید. در ادامه نگاهی به قیمت تورهای تابستانی هند خواهیم داشت:

منبع: همگردی
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 272

به "تور هند از 6 میلیون و 667 هزار تا 10 میلیون 990هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند از 6 میلیون و 667 هزار تا 10 میلیون 990هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید