تخفیف 40 درصدی هتل آپارتمان های مشهد در ایام ماه رمضان

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: رئیس اتحادیه هتل آپارتمان داران مشهد مقدس گفت: براساس طرحی که برای این ایام در نظر گرفته ایم، مهمانان و زائرانی که در این ایام بیشتر از 10 شب اقامت داشته باشند مشمول تخفیف 40 درصد می شوند و می توانند از این مزایا استفاده نمایند.

تخفیف 40 درصدی هتل آپارتمان های مشهد در ایام ماه رمضان

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

مهدی آجیلیان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس اظهار کرد: هماهنگی ها و تمهیدات لازم در اتحایده هتل آپارتمان داران مشهد برای ایام ماه مبارک رمضان اندیشیده شده است و این اتحادیه آمادگی پذیرایی از زائران حرم مطهر رضوی در این ایام را دارد.

رئیس اتحادیه هتل آپارتمان داران مشهد گفت: براساس طرحی که برای این ایام در نظر گرفته ایم، مهمانان و زائرانی که در این ایام بیشتر از 10 شب اقامت داشته باشند مشمول تخفیف 40 درصد می شوند و می توانند از این مزایا استفاده نمایند.

آجیلیان تاکید نمود: با توجه به اینکه در حال حاضر به اصطلاح در ایام پیک سال و پیک اقامت هستیم بازرسی ها از هتل آپارتمان ها افزایش پیدا نموده است و این بازرسی ها به ویژه از زمان تعطیلی مدارس با توجه به اینکه میزان مسافرات ها افزایش پیدا نموده است مضاعف شده است.

وی عنوان نمود: برای ایام ماه مبارک رمضان نیز نمی توانیم پیش بینی خاصی داشته باشیم که آیا ظرفیت اشغال ما افزایش پیدا می نماید و یا خبر، در حال حاضر نیز براساس برآوردها ظرفیت اشغال هتل آپارتمان های مشهد درصد است.

رئیس اتحادیه هتل آپارتمان داران مشهد عنوان نمود: از ابتدای سال، افزایش درصدی قیمت ها اعمال شده است و البته بسیاری از واحدهای ما تمایلی به این افزایش قیمت نداشتند زیرا استقبال مردمی را کاهش می دهد و البته این افزایش قیمت در سراسر کشور اعمال شده است و به تبع آن در مشهد مقدس نیز اعمال شده است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 778

به "تخفیف 40 درصدی هتل آپارتمان های مشهد در ایام ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 40 درصدی هتل آپارتمان های مشهد در ایام ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید