بیش از 90 درصد خودروهای همدانی ها در خانه ماند

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران/همدان رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان همدان با تأکید براینکه امروز روز بسیار خوبی درمعابر استان بوده است، گفت: در روز طبیعت سال جاری بیش از 90 درصد خودروهای همدانی ها در خانه ماند که جای تشکر از مردم دارد.

بیش از 90 درصد خودروهای همدانی ها در خانه ماند

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سرهنگ علی فکری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهارکرد: با وجود اعمال محدودیت های شدید در معابر شهری خوشبختانه همکاری خوبی از سوی مردم صورت گرفت و مقاومت و اعتراضی در این زمینه شکل نگرفت.

وی با بیان اینکه معابر شهری استان همدان در روز 13 فروردین سال جاری بسیارخلوت بود، توضیح داد: 12 مورد قبض جریمه 500 هزار تومانی برای خودروهای متخلف و غیربومی که توجهی به قانون نداشتند، صادر شد به طوریکه سه خودرو در نهاوند، دو مورد در ملایر، یک مورد در فامنین و شش مورد در همدان جریمه شدند.

وی ادامه داد: این خودروها به معابری که محدودیت داشته، وارد شده و به ایست پلیس توجه نکردند که در نهایت ضمن اعمال قانون از شهر خارج شدند.

فکری اضافه کرد: در تمامی محورهای متنهی به نقاط گردشگری و پارک ها و تفرجگاه ها ترافیک بسیار سبک بود به طوریکه در جاده حیدره و امامزاده محسن(ع) ترافیک بسیار سبک بوده و فقط افراد بومی تردد داشتند.

رئیس پلیس راهور همدان اعلام کرد: در محور سد اکباتان، گنجنامه و بلوار ارم ترددی وجود نداشت و تمامی پارک ها و تفرجگاه های همدان کاملا پاکسازی شده بود.

وی از کاهش 80 درصدی تصادفات در استان خبرداد و گفت: تصادفات فوتی استان همدان 50 درصد و تصادفات جرحی نیز 68 درصد کاهش داشته به طوریکه در مجموع تصادفات در کل استان بیش از 80 درصد کاهش داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 843

به "بیش از 90 درصد خودروهای همدانی ها در خانه ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 90 درصد خودروهای همدانی ها در خانه ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید