بهره گیری از فلش کارت روشی مناسب برای یادگیری زبان

به گزارش مجله هدیه، استفاده از فلش کارت انگلیسی یکی از متداول ترین راه های یادگیری زبان انگلیسی است.

بهره گیری از فلش کارت روشی مناسب برای یادگیری زبان

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام نوین زبان، فلش کارت ها انواع مختلفی دارند ولی همۀ آن ها از یک روش برای جای گیر کردن مطلب در ذهن استفاده می نمایند. ممکن است به نظر برسد یادگیری با فلش کارت انگلیسی به اندازه سایر روش های یادگیری جذاب نیست ولی باید پذیرفت که این یک روش کارآمد است که چندین قرن قدمت دارد و در به خاطر سپردن مسائل حفظی یاری بسیاری می نماید.

چگونه فلش کارت انگلیسی به یادگیری شما یاری می نماید؟

1- فلش کارت ها باعث بازخوانی فعال ذهن می شوند. معمولاً فلش کارت ها به صورت دورویه طراحی شده اند؛ یعنی در یک طرف شما با سؤال و در طرف دیگر با جواب روبرو می شوید. یا اینکه خودتان در ذهنتان این سؤال و جواب را خواهید ساخت. هنگامی که شما به یک روی فلش کارت انگلیسی نگاه می کنید، قسمتی از ذهن شما به نام بازخوانی فعال درگیر می گردد؛ یعنی شما بیشتر کوشش می کنید تا جواب را به خاطر بیاورید. درست برخلاف سایر روش های یادگیری مثل آزمون های چهارگزینه ای که جواب در مقابل شما واقع شده است یا خواندن متن کتاب که همه چیز را می توانید در همان متن پیدا کنید. در روش بازخوانی فعال نورون های بیشتری از مغز برای پیدا کردن ارتباطات میان دو موضوع درگیر می شوند و ازآنجایی که فلش کارت انگلیسی با تکرار چندباره همراه است بهترین راه برای یادآوری مطالب می باشد. استفاده از فلش کارت انگلیسی، قسمت های مختلف مغز را برای یادگیری درگیر خواهد نمود.

2- فلش کارت انگلیسی از قسمت یادگیری فراشناختی شما استفاده می نماید. وقتی شما برای دریافت جواب به روی دیگر فلش کارت انگلیسی نگاه می کنید، از خودتان می پرسید که پاسخ شما تا چه حد به جواب درست نزدیک بوده یا نبوده است. شما پاسخ خود را با متن فلش کارت انگلیسی مقایسه می کنید. این یک فعالیت فراشناختی در ذهن است. به این ترتیب به یک یادگیری عمیق تر دست پیدا می کنید.

3- فلش کارت انگلیسی باعث استقلال ذهنی و اعتمادبه نفس خواهد شد. ازآنجایی که فلش کارت انگلیسی جدا از کتاب است و شما در هرجایی می توانید آن ها را به همراه داشته باشید، دیگر احتیاج به کتاب نخواهید داشت. با تکرار چندباره مطالب فلش کارت انگلیسی و یادگیری آن اعتمادبه نفس شما هم بالاتر خواهد رفت.

خرید فلش کارت زبان انگلیسی

بهتر است که برای یادگیری ابتدا از روش های تشریحی و انجام تمرینات متعدد یاری بگیرید و بعد برای به حافظه سپردن مطالبی که کاملاً یاد گرفته اید از فلش کارت انگلیسی بهره ببرید. خرید فلش کارت زبان انگلیسی مطمئناً به شما یاری خواهد نمود که سریع تر مطالب را به خاطر بسپارید. این فلش کارت ها انواع مختلفی دارند و مخصوصاً درزمینهٔ حفظ لغات انگلیسی می تواند بسیار مؤثر باشد. برای خرید فلش کارت زبان انگلیسی می توانید کالای مورد احتیاجتان را بر اساس سطح و مواردی که می خواهید یاد بگیرید انتخاب کنید. فلش کارت ها انتخاب های متعددی را به شما ارائه خواهند داد، مثلاً فلش کارت های تصویری، فلش کارت های دوزبانه و تک زبانه. خرید فلش کارت زبان انگلیسی برای زبان آموزان کودک و نوجوان هم جالب است و می توانند با بازی و تفریح زبان انگلیسی را بهتر یاد بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 741

به "بهره گیری از فلش کارت روشی مناسب برای یادگیری زبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری از فلش کارت روشی مناسب برای یادگیری زبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید