برگزاری تورهای گردشگری برای مهمانان داخلی و خارجی مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا در خراسان شمالی

به گزارش مجله هدیه، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا به میزبانی این استان، گفت: تورهای گردشگری به منظور معرفی جاذبه های خراسان شمالی برای مهمانان این رویداد بین المللی برنامه ریزی شده است.

برگزاری تورهای گردشگری برای مهمانان داخلی و خارجی مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا در خراسان شمالی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، علی کاظمی روز دوشنبه 11 آذرماه 98 گفت: برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا به میزبانی استان، فرصت مناسبی برای معرفی استان است.

کاظمی با اشاره به برنامه ریزی های اجرا شده به منظور استفاده از این فرصت در راستای شناساندن بیش ازپیش استان به مهمانان داخلی و خارجی این رویداد بین المللی، مطرح نمود: تورهای گردشگری طراحی و در روزهای برگزاری این مسابقات، اجرا خواهد شد.

او توضیح داد: با آژانس های گردشگری و راهنمایان تور استان در حال اجرا برنامه ریزی های لازم در این زمینه هستیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی اضافه نمود: این تورها هم برای اعضای تیم های حاضر در مسابقات و هم برای تماشاگران و علاقه مندان دیگر استان ها تعریف و اجرا می گردد.

مسابقات باشگاه های دنیای کشتی فرنگی و آزاد از 26 آذرماه جاری در خراسان شمالی برگزار می گردد و 400 مهمان و 6 تیم خارجی و دو تیم ایرانی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 632

به "برگزاری تورهای گردشگری برای مهمانان داخلی و خارجی مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تورهای گردشگری برای مهمانان داخلی و خارجی مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید