بازاریان بر ارتقاء نظم اجتماعی اصرار نمایند

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران/اصفهان جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کسبه و بازاریان خواست که اصرار به ارتقاء نظم اجتماعی نمایند و گفت: نیروی انتظامی استان طرح انتظام بخشی بازار را ادامه می دهد تا بازاریان نیز فرهنگ سازی و اصرار به اجرای قانون نمایند.

بازاریان بر ارتقاء نظم اجتماعی اصرار نمایند

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

سرهنگ حسین زاده در مراسم شروع اجرای طرح انتظام بخشی بازار بزرگ اصفهان که صبح امروز (شنبه 5 بهمن) در میدان نقش جهان برگزار گردید، اظهار کرد: این طرح امروز در یکی از معروف ترین و زیباترین میراث بشر که برای ما به یادگار گذاشته شده، به همت نیروی انتظامی و مشارکت دستگاه ها و بازاریان اجرا می گردد.

وی با طرح این سؤال که چرا پلیس از مسئولان و بازاریان برای شروع اجرای این طرح دعوت کرد؟، گفت: می توانستیم اعلام کنیم از فردا ورود موتورسیکلت به بازار بزرگ اصفهان ممنوع است، اما از کسبه و بازاریان دعوت کردیم تا در این رویداد مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر چند سال قبل عبور و مرور خودروها در میدان نقش جهان توسط پلیس ممنوع اعلام نمی شد و همچنان خودرو از میدان عبور می کرد، میدان نقش جهان آرامش امروز را نداشت، اضافه نمود: پلیس مصمم شد میدان نقش جهان را برای همواره به روی خودروها ببندد و امروز این اقدام مورد تائید عام و خاص است.

سرهنگ حسین زاده همچنین با اشاره به پیاده سازی چهارباغ و اتفاقات خوبی که امروز در این محور فرهنگی و تاریخی اصفهان افتاده، گفت: کسبه پاسبان بازار اصفهان و این میراث بزرگ هستند و این مکان بی نظیر باید حفظ گردد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه شایسته نیست در این میدان موتورسیکلت ها تردد و آلودگی و بی نظمی ایجاد نمایند، توضیح داد: ما امروز اعلام می کنیم که موتورسواران مطلقاً داخل میدان وارد نشوند و در ورودی های بازار اجازه تردد موتور داده نمی گردد.

وی با اشاره به اعمال قانون موتورسیکلت هایی که وارد این محدوده تاریخی می شوند، اظهار کرد: کسبه و بازاریان نیز باید اصرار به ارتقاء نظم اجتماعی نمایند، چراکه وقتی بی نظمی باشد زمینه سوءاستفاده مجرمین فراهم می گردد.

وی یادآور شد: ما طرح انتظام بخشی را ادامه می دهیم تا شما فرهنگ سازی و اصرار به اجرای قانون کنید.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به اینکه برای ایمنی بازار هم برنامه داریم و در کنار هم برای این مهم کوشش خواهیم کرد، اعلام نمود: دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان آماده دریافت طرح ها و ایده های مردم برای بهبود و ارتقاء شرایط بازار خواهد بود.

حسین سیستانی معاون استاندار اصفهان هم در این مراسم، با قدردانی از اجرای طرح انتظام بخشی پلیس در یکی از مناطق مهم اصفهان، اظهار کرد: اصفهان به عنوان یکی از شهرهای نمونه تاریخی و گردشگری در جهان مطرح است و گردشگران با حضور در این شهر، پیغام هایی را به کل جهان منتقل می نمایند. براین اساس از رفتارهای غیرمتعارف تفسیرهای متفاوتی می گردد.

وی بابیان اینکه سال های زیادی است که موضوع ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محور فرهنگی و تاریخی اصفهان مطرح است، گفت: امیدوارم همه و به خصوص بازاریان برای اجرای این طرح همکاری نمایند، وگرنه کار به نتیجه نمی رسد. درعین حال که امیدوارم این گام بلند، زمینه ساز طرح های بزرگ تر گردد و طرح ایمن سازی بازار اصفهان هم با همکاری شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی اصفهان محقق گردد.

حسین کارگر شهردار منطقه 3 اصفهان نیز با اشاره به درخواست کسبه برای انتظام بخشی و ساماندهی بازار از جمله جلوگیری از ورود موتورسیکلت که باعث بی نظمی شده بود، گفت: قرار شد با همکاری نیروی انتظامی استان و مشارکت خود کسبه این طرح در بازار بزرگ اصفهان اجرا گردد و امیدواریم مردم همچنان همراه باشند تا بتوانیم در جهت ایفای وظایفمان گام برداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 761

به "بازاریان بر ارتقاء نظم اجتماعی اصرار نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازاریان بر ارتقاء نظم اجتماعی اصرار نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید