ایتالیا پروازهای ماهان را ممنوع نمود؛ ایران ایر پروازهایش به رم را از سر گرفت ، برنامه جدید پروازهای هما به رم و میلان

به گزارش مجله هدیه، مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هما از روز دوشنبه 11 آذرماه پروازهای خود به شهر رم ایتالیا را از سر می گیرد.

ایتالیا پروازهای ماهان را ممنوع نمود؛ ایران ایر پروازهایش به رم را از سر گرفت ، برنامه جدید پروازهای هما به رم و میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خبرنگاران - معصومه اصغرزاده با بیان این خبر گفت: باتوجه به درخواست هموطنان خارج از کشور و با برنامه ریزی های اجرا شده و پس از یک دوره توقف، پروازهای هما به شهر رم شروع می گردد.

وی افزود: ایران ایر از تاریخ 11 آذر ماه سال جاری مصادف با دوم ماه دسامبر میلادی پروازهای خود را به رم برقرار می نماید.

اصغرزاده با بیان اینکه پرواز تهران - رم - تهران، روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می گردد به ایران گفت: هم اکنون هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در روزهای سه شنبه و آدینه هر هفته به شهر میلان ایتالیا پرواز می نماید.

پروازهای ایران ایر به رم در حالی از 11 آذر ماه دوباره از سر گرفته می گردد که دولت ایتالیا پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان به این کشور را در اثر فشارهای آمریکا از 15 دسامبر (24 آذر) ممنوع می نماید.

خط هوایی ماهان به طور متدوال به دو شهر رم پایتخت ایتالیا و میلان پروازهای هفتگی دارد.

منبع: چمدان
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 490

به "ایتالیا پروازهای ماهان را ممنوع نمود؛ ایران ایر پروازهایش به رم را از سر گرفت ، برنامه جدید پروازهای هما به رم و میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا پروازهای ماهان را ممنوع نمود؛ ایران ایر پروازهایش به رم را از سر گرفت ، برنامه جدید پروازهای هما به رم و میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید