اسپالتی: ناینگولان بازیکنی دوست داشتنی است که فقط یک مشکل دارد، پیروزی مقابل امپولی حق مان بود

به گزارش مجله هدیه، سرمربی تیم فوتبال اینتر ضمن ابراز خرسندی از برد خارج از خانه تیمش در هفته آخر نیم فصل نخست سری A، از آشتی دوباره نراتزوری با هافبک بلژیکی پرحاشیه اش سخن گفت.

اسپالتی: ناینگولان بازیکنی دوست داشتنی است که فقط یک مشکل دارد، پیروزی مقابل امپولی حق مان بود

به گزارش خبرنگاران ، تیم فوتبال اینتر شنبه شب در دیداری خارج از خانه موفق شد میزبانش امپولی را با تک گل کیتا بالده شکست دهد تا سال 2018 و نیم فصل نخست سری A را با یک برد شیرین به خاتمه برساند.

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر در نشست خبری پس از این بازی به خبرنگاران گفت: برای بازی مقابل حریفانی مانند امپولی اگر ذهنیت مناسب نداشته باشید کار خطرناک و سخت می گردد. در ابتدای مسابقه ما نتوانستیم آنطور که باید و شاید روی دروازه حریف خطرساز شویم اما در نیمه دوم وضعیت بهتر شد. با این حال حریف همیشه خطرناک بود. این پیروزی برای ما بسیار ارزشمند و مهم است و من فکر می کنم که حق مان بود برنده میدان باشیم.

اسپالتی در این بازی سه تعویض انجام داد که از دوتای آنها بسیار راضی بود. تعویض نخست به میدان فرستادن لائوتارو مارتینس به جای بورخا والرو و دیگری راجا ناینگولان به جای ماتیاس وسینو در دقیقه 57.

سرمربی اینتر درباره برگرداندن ناینگولان به ترکیب اینتر در حالی که این هافبک بلژیکی هفته پیش به دلیل بی انضباطی یک جلسه محروم و 100 هزار یورو جریمه شده بود گفت: راجا انتخاب شد چون بازی امشب ما سرعت و فشار لازم را نداشت. من او را به میدان فرستادم چون می دانستم که می تواند به ما یاری کند. ما راجا را دوست داریم. او پسر حساسی است اما همه لازمه های تبدیل شدن به انسانی خوش رفتار را دارد. با این حال او گاهی اوقات درگیر مسائلی می گردد و در فوتبال اگر شما بیش از اندازه مسائل دیگر را بر فوتبال مقدم بشمارید، موفق نمی شوید. ناینگولان هم الان 3، 4 تا چیز را بر فوتبال مقدم می داند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 114

به "اسپالتی: ناینگولان بازیکنی دوست داشتنی است که فقط یک مشکل دارد، پیروزی مقابل امپولی حق مان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: ناینگولان بازیکنی دوست داشتنی است که فقط یک مشکل دارد، پیروزی مقابل امپولی حق مان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید