وزیر ورزش: هتل آموزشگاه کشتی یادگار ارزشمند رسول خادم است

به گزارش مجله هدیه، وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک از مراحل پایانی ساخت هتل آموزشگاه مدرن کشتی ایران در مجموعه ورزشی آزادی بازدید و ساخت این مجموعه را یادگار ارزشمند دوران مدیریت رسول خادم دانستند.

وزیر ورزش: هتل آموزشگاه کشتی یادگار ارزشمند رسول خادم است

به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک پس از بازدید از اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران از هتل آموزشگاه کشتی ایران که توسط بانک پاسارگاد حامی مالی کشتی ایران مراحل پایانی ساخت را می گذراند بازدید کردند.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه بازدید از اردوی تیم های ملی کشتی، با حضور در محل آموزشگاه بین المللی ملی کشتی پاسارگاد از بخش ها و طبقات مختلف این آموزشگاه شامل اداری، هتلینگ، سالن های تمرین، بدنسازی، استخر و سونا، و رستوران بازدید کردند و در جریان روند ساخت این آموزشگاه مجهز قرار گرفتند.

پروژه آموزشگاه بین المللی کشتی ایران، بعنوان مجهزترین مرکز کشتی در قاره آسیا در زمینی به مساحت 1300 مترمربع و به زیربنای 7000 مترمربع در مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال احداث است.

این پروژه در شش طبقه با کاربری های ورزشی، اقامتی، خدماتی و رفاهی است که دو طبقه زیرین مربوط به فضاهای ورزشی می باشد که در آن سالن کشتی، بدنسازی، استخر و آب درمانی در نظر گرفته شده است. یک طبقه اداری و دو طبقه بعد اقامتی است که شامل 34 اتاق برای ورزشکاران، مربیان و مهمانان می باشد.

با توجه به مجاورت این آموزشگاه با دریاچه مجموعه آزادی،در طبقه ششم نیز یک رستوران با فضای باز در نظر گرفته شده است.

هزینه ساخت این هتل آموزشگاه رقمی در حدود 51 میلیارد تومان عنوان می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 116

به "وزیر ورزش: هتل آموزشگاه کشتی یادگار ارزشمند رسول خادم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش: هتل آموزشگاه کشتی یادگار ارزشمند رسول خادم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید