نمی توانم مسائل استقلال را بشمارم، نداشتن 7 بازیکن جالب نیست

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران، وینفرد شفر سرمربی استقلال در آستانه دیدار دوستانه تیم ملی ایران برابر ازبکستان گفت: من همواره برای موفقیت تیم ملی ایران دعا می کنم. حضور 6 بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی یک اتفاق خوب برای ما است و مطمئن هستم که بازیکنان ما با انگیزه بسیاری به استقلال باز خواهند گشت. همچنین ما 5 بازیکن دیگر را هم داریم که هر زمان به حضور آنها احتیاج باشد، با چمدان های آماده علاقه مند به یاری به تیم ملی هستند. فکر می کنم خیلی زود از سوی تیم ملی با آنها نیز تماس گرفته گردد.

نمی توانم مسائل استقلال را بشمارم، نداشتن 7 بازیکن جالب نیست

وی اضافه نمود: در حال حاضر به بهترین شکل ممکن خود را آماده می کنیم اما این مطلوب ترین شرایط ممکن برای ما نیست. ما 7 بازیکن ملی پوش (همراه با طارق همام) را در حالی در اختیار نداریم که جزو کاندیداهای یازده بازیکن اصلی ما هستند. می توانم بگویم این اتفاق جالب نیست اما باید یک تعریف و تمجید از تیم خود داشته باشم که حتی در این شرایط، بسیار سخت و با تمرکز تمرین می نماید. من می توانم به طرفداران قول بدهم ما بازیکنان جوان و با استعداد خوبی در اختیار داریم که در آینده نزدیک به بهترین های استقلال تبدیل خواهند شد.

سرمربی استقلال در ادامه صحبت های خود با اشاره به عملکرد خوب آبی ها در فصل گذشته بیان نمود: فصل گذشته بسیار خوب به سرانجام رسید و پس از آن تیم ما چند تکه شد. فصل جدید را با مسائل بسیاری آغاز کردیم که حتی نمی توانم تعداد آنها را بشمارم. حالا هم تعجبی ندارد که بیشتر از قبل برخی دوستان برای دادن نصیحت و مشورت جلو می آیند و کسانی هم هستند که غرض ورزانه صحبت می نمایند اما ما استقلال هستیم و اگر شما یکی از بهترین باشگاه ها باشید، همواره با چنین دست افرادی رو به رو خواهید بود. من فقط این را می توانم بگویم که اگر استقلال را دوست دارید، لطفا این را مد نظر داشته باشید که حمایت و صحبت های مثبت بهترین راه برای یاری به تیم و باشگاه محبوبتان است. توهین، شایعات، گمانه زنی ها و مسائلی از این دست یاریی به پیشرفت استقلال نمی نماید.

شفر با اشاره به دیدار برگشت استقلال برابر السد در دوحه مطرح کرد: ما تسلیم نمی شویم و می خواهیم در قطر با نتیجه مناسب برنده مسابقه باشیم و به مرحله بعد برویم. ما در حال ساخت تیم جدیدی هستیم. همه سعی و تلاشمان این است که بهترین برنامه و آماده سازی را برای مسابقات پیش رو در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم اما می دانیم که کار راحتی در پیش نداریم.

سرمربی استقلال در سرانجام صحبت های خود گفت: کادر جدید مدیریتی باشگاه، من و همه اعضای کادرفنی باید موانع زیادی را از پیش رو برداریم و با مسائل زیادی مبارزه کنیم. روزهایی را پشت سر گذاشتیم که فکر می کردیم یک قدم بزرگ در مسیر درست برداشتیم اما ناگهان مشکل دیگری از جای دیگری پدیدار می گردد. به همین دلیل ما باید همکاری بسیار خوبی داشته باشیم و کار سخت و وفاداری همه ما شرط موفقیت در آینده است. ما و باشگاه به خوبی یکدیگر را حمایت می کنیم و هر کس در هر شرایطی هر یاریی که از دستش بر بیاید، انجام می دهد و این قطعا یک اتفاق بسیار خوب در شرایط سخت است. با هم به پیش می رویم و همین موضوع اولویت اصلی در باشگاه و تیم است. بازیکنان بسیار به یکدیگر نزدیک شدند، به خوبی یکدیگر را حمایت می نمایند و با هم در قالب تیم جلو میروند اما برای بهتر شدن و پیشرفت بیشتر به زمان احتیاج دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 31

به "نمی توانم مسائل استقلال را بشمارم، نداشتن 7 بازیکن جالب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توانم مسائل استقلال را بشمارم، نداشتن 7 بازیکن جالب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید