مونسان اطلاع داد اجرای 1900 پروژه گردشگری در سطح کشور، به دنبال توسعه نرم افزاری در امر گردشگری هستیم

به گزارش مجله هدیه، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آیین افتتاح هتل باران اصفهان با ایراد سخنانی از اجرای 1900 پروژه گردشگری در سطح کشور اطلاع داد.

مونسان اطلاع داد اجرای 1900 پروژه گردشگری در سطح کشور، به دنبال توسعه نرم افزاری در امر گردشگری هستیم

در ادامه سفر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی از بناهای تاریخی محور شمال شهر اصفهان از جمله کاروانسرای تاریخی گز، قلعه تاریخی مورچه خورت و حمام تاریخی شهر گرگاب بازدید به عمل آورد.

در انتها این بازدید مونسان در جمع خبرنگاران تاکید نمود: محور گردشگری شمال شهر اصفهان از ظرفیت های فراوانی در راستای توسعه گردشگری برخوردار است.

او توضیح داد: در بازدید از کاروانسرای تاریخی شهر گز در 10 کیلومتری شمال شهر اصفهان، تدابیر لازم برای حمایت از بخش خصوصی برای حضور در این کاروانسرای زیبا و تبدیل آن به یکی از زیباترین اقامتگاه های سنتی شمال اصفهان فراهم می گردد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور همچنین در بازدید از قلعه بزرگ و تاریخی مورچه خورت تاکید نمود: کوشش داریم تا با برنامه ریزی های لازم و با اختصاص بودجه لازم به مرمت این قلعه عظیم تاریخی کمک رسانی کنیم.

در ادامه سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به محور شمال شهر اصفهان او همچنین ضمن بازدید از طرح ترویج صنایع دستی در حمام تاریخی گرگاب از طرح توسعه کاروانسرای مادر شاه در شهر تاریخی مورچه خورت نیز بازدید به عمل آورد.

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 70

به "مونسان اطلاع داد اجرای 1900 پروژه گردشگری در سطح کشور، به دنبال توسعه نرم افزاری در امر گردشگری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونسان اطلاع داد اجرای 1900 پروژه گردشگری در سطح کشور، به دنبال توسعه نرم افزاری در امر گردشگری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید