در پنجمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور؛ وزیر کشور بر انسجام دستگاه های اجرایی برای حل مسائل تاکید نمود

به گزارش مجله هدیه، رحمانی فضلی بر هماهنگی و انسجام دستگاه های اجرایی در حل مسائل و انسجام هرچه بیشتر بخش های مختلف کشور تاکید نمود.

در پنجمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور؛ وزیر کشور بر انسجام دستگاه های اجرایی برای حل مسائل تاکید نمود

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرنگاران، عبدالرضا رحمانی فضلی در پنجمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که با حضور اعضا، در محل وزارت کشور برگزار گردید، گفت: دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف اقدامات مؤثر و نتایج مفیدی کسب می نمایند که وظیفه دارند این اقدامات و نتایج آن را با تعامل مناسب با رسانه ها در فضای عمومی منعکس نمایند تا مردم در جریان اقدامات موثر آنها قرار گیرند.

وی اضافه نمود: وحدت و انسجام در برابر تحریم ها و دشمنی های فزاینده آمریکا مسئله مهمی است که باید مورد توجه ویژه همه جریان های سیاسی قرار گیرد.

رئیس ستاد اطلاع رسانی وتبلیغات اقتصادی کشور اعلام نمود: کارگروه های ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی باید به سرعت سیاست های خود را عملیاتی نمایند.

در شرایط کنونی رسانه ها امیدزایی نمایند

رحمانی فضلی به تاثیر و نقش راهبردی رسانه ها در آرام سازی فضای جامعه اشاره نمود و گفت: در این شرایط مجموعه عوامل دست اندرکار از جمله صاحبان تریبون ها و رسانه ها باید به جای امیدزدایی، امیدزایی نمایند و در مجموع به افکار عمومی اطمینان خاطر بدهند که مانند گذشته از بحران ها و مسائل عبور می کنیم.با تدبیر و مقاومت می توانیم از شرایط تحریم ها عبور کنیم

وزیر کشور با مرور شرایط سخت سپری شده در طول دهه های گذشته تاکید نمود: مطمئن هستم که با تدبیر و مقاومت می توانیم از این شرایط نیز عبور کنیم و باید بدانیم که اگر تسلیم شویم فشارها کم نمی گردد، بلکه با مقاومت مدبرانه است که می توانیم از فشارها عبور کنیم؛ چنانچه مردم غیور ما بارها این نوع تحریم ها را تجربه نموده اند و با اراده قوی موجبات شکست آمریکا را فراهم ساختند.

در پنجمین جلسه ستاد، همچنین آئین نامه پیشنهادی هر یک از کارگروه های ستاد مطرح و مورد تصویب نهاده شد. همچنین درخصوص چگونگی مدیریت هماهنگ و منسجم و زمان بندی برگزاری جلسات کارگروه های تخصصی تصمیم گیری شد.

در این جلسه همچنین پس از ارائه گزارش کارگروه های تخصصی، تصمیمات لازم و متناسب با آخرین شرایط رسانه ای کشور اتخاذ شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 82

به "در پنجمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور؛ وزیر کشور بر انسجام دستگاه های اجرایی برای حل مسائل تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پنجمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور؛ وزیر کشور بر انسجام دستگاه های اجرایی برای حل مسائل تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید