تیری آنری: حذف شدن از لیگ قهرمانان می تواند به نفع مان تمام گردد

به گزارش مجله هدیه، سرمربی موناکو از حذف شدن تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آنقدرها هم ناراحت نیست.

تیری آنری: حذف شدن از لیگ قهرمانان می تواند به نفع مان تمام گردد

به گزارش خبرنگاران ، پنجمین باخت این فصل تیم فوتبال موناکو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه مقابل دورتموند رقم خورد و این تیم که کنار رفتنش از گردونه رقابت ها در هفته اخیر مسجل شده بود، با آماری ضعیف تر به کار خود در مهمترین تورنمنت باشگاهی اروپا انتها داد.

تیری آنری سرمربی موناکو در انتها بازی گفت: دورتموند امشب واقعاً ما را به چالش کشید و ما حالا می دانیم که چرا این تیم صدرنشین گروه مان است. در تیم آنها همه وظایف شان را می داند و بازیکنان شان به کسب پیروزی عادت نموده اند پس طبیعی است که نتیجه بگیرند. با این حال ما باید خیلی سریع تجدید قوا کنیم و برای بازی برابر لیون آماده شویم. برای آن بازی باید سطح کیفی عملکردمان را بالا ببریم. باید به صورت روزمره به کیفیت کارمان بیفزایم و برای ادامه بازی های لیگ ادامه باشیم.

آنری اضافه نمود: تغییراتی که در ترکیب تیم مان برای این بازی انجام دادیم با وضعیت تیم و برنامه بازی های پیش روی ما بود. تغییری که در تیم مان ایجاد شده کاملاً برنامه ریزی شده بود. در تیم ما همه به دنبال به دست آوردن فرصت بازی هستند. با حذف شدن مان از لیگ قهرمانان حالا بین هر دو بازی مان یک هفته تمام فرصت استراحت داریم که این همیشه بهتر است. با این حال در آینده تعیین می گردد که آیا حذف شدن مان از لیگ قهرمانان به نفع ما خواهد بود یا نه.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 103

به "تیری آنری: حذف شدن از لیگ قهرمانان می تواند به نفع مان تمام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیری آنری: حذف شدن از لیگ قهرمانان می تواند به نفع مان تمام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید