استانیسلاو سرنک: استقبال مردم اندیمشک از رقابت های کشتی فرنگی جام تختی غیر منتظره بود

به گزارش مجله هدیه، نماینده اتحادیه جهانی در مسابقات کشتی فرنگی جام تختی گفت: استقبال خوبی از رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اندیمشک شد و حضور پرشور تماشاگران برایم غیر منتظره بود.

استانیسلاو سرنک: استقبال مردم اندیمشک از رقابت های کشتی فرنگی جام تختی غیر منتظره بود

به گزارش خبرنگاران، استانیسلاو سرنک داور المپیکی از کشور اسلوونی و نماینده اتحادیه دنیای کشتی در سی و نهمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام تختی گفت: رقابت های جام تختی از اعتبار بالایی برخوردار است و سطح این رقابت ها با حضور کشتی گیران مطرح بالا بود و این موضوع باعث شد مسابقات زیبایی را ببینیم.

وی در خصوص شرایط میزبانی این مسابقات اضافه کرد: اندیمشک میزبان خوبی برای این مسابقات بود و همه چیز به شکل مناسبی انجام شد. مردم اندیمشک استقبال خوبی از این رقابت ها کردند که این مورد برای من غیرمنتظره بود.

وی اضافه کرد: تاکنون به بسیاری از کشورهای دنیا سفر کردم اما باید بگویم که مردم ایران و اندیمشک در نوع خود قابل تحسین هستند و باید قدر این تماشاگر علاقه مند را دانست.

داور المپیکی کشتی گفت: سومین باری است که به ایران آمدم و معتقدم مردم ایران بسیار پرشور هستند؛ خوشحالم در ورزشگاهی قرار دارم که با برگزاری این مسابقات افتتاح شده است.

سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام دنیا پهلوان تختی با حضور کشتی گیرانی از 8 کشور خارجی و کشتی گیران مطرح کشورمان روزهای 4 و 5 بهمن در سالن شهید سروندی اندیمشک برگزار گردید و در خاتمه تیم ایران به عنوان قهرمانی رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 131

به "استانیسلاو سرنک: استقبال مردم اندیمشک از رقابت های کشتی فرنگی جام تختی غیر منتظره بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانیسلاو سرنک: استقبال مردم اندیمشک از رقابت های کشتی فرنگی جام تختی غیر منتظره بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید