آخرین روز از جشنواره فیلم فجر با فیلمی ملتهب، اعلام اسامی نامزد ها

به گزارش مجله هدیه، در روز پایانی برگزاری جشنواره فیلم فجر سه فیلم سینمایی نمایش داده شده همچنین اسامی نامزد ها نیز اعلام می گردد.

آخرین روز از جشنواره فیلم فجر با فیلمی ملتهب، اعلام اسامی نامزد ها

به گزارش خبرنگار ، دهمین روز از جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلم های آشفتگی ، حمال طلا و ماجرای نیمروز 2 رد خون برگزار می گردد و به نظر می رسد جشنواره روز پر التهابی را بخاطر فیلم محمدحسین مهدویان داشته باشد.

آشفتگی 13این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی فریدون جیرانی است.

بازیگران:در این فیلم که فضای متفاوتی نسبت به دیگر ساخته های جیرانی دارد، بهرام رادن، مهناز افشار، علی میلانی، نسیم ادبی، احسان محمدی، نازنین صلح جو و مهران احمدی به ایفای نقش می پردازند.خلاصه داستان:جیرانی درباره فضای فیلم جدید خود اینگونه نوشته بود:آشفته گی رئالیستی و اجتماعی نیست. یک فیلم است درباره عشق وجنایت...

حمال طلا 15:30این فیلم سینمایی به کارگردانی تورج اصلانی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور است. حمال طلا پیش از حضور در جشنواره فیلم فجر حضور خارجی نیز داشته است.بازیگران:سعید آقاخانی، ژاله صامتی، امید روحانی، پیغام احمدی نیا، لطف الله سیفی، امین آقا فرزانه، علیرضا مهران، حسن زاهدی، داوود محمد آبادی، محمود شفیع خانی، رضا شفیع خانی و ... از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.خلاصه داستان:رضا، حمال طلا است. شغلش رساندن طلا و جواهرات از کارگاه به مغازه است. یک روز در جهت از او دزدی می گردد و او باید غرامت بپردازد. او از دوستش لویی یاری میگیرد، اما نوسانات بازار تهران اوضاع او را بدتر می نماید.

ماجرای نیمروز 2 رد خون 30: 18

ماجرای نیمروز: رد خون جدیدترین فیلم محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سید محمود رضوی است. یکی از فیلم های ملتهب جشنواره سال جاری بخاطر موضوع و قصه ای که دارد همین فیلم خواهد بود.

خلاصه داستان:این فیلم دومین قسمت از فیلم دیگر مهدویان، ماجرای نیمروز است که به حادثه تاریخی عملیات مرصاد می پردازد و داستان آن حول این اتفاق پیش می رود.

بازیگران:بهنوش طباطبایی، حسین مهری، هادی حجازی فر، محسن کیایی، هستی مهدوی، جواد عزتی و مهدی زمین پرداز.

اعلام اسامی نامزد ها 21:30

در این زمان از روز آخر جشنواره اسامی نامزد های دریافت سیمرغ بلورین اعلام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 140

به "آخرین روز از جشنواره فیلم فجر با فیلمی ملتهب، اعلام اسامی نامزد ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین روز از جشنواره فیلم فجر با فیلمی ملتهب، اعلام اسامی نامزد ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید