2 پیشنهاد امانی برای بهبود شرایط محله هرندی به رئیس جمهوری

به گزارش مجله هدیه، تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران در پی بازدید رئیس جمهوری از محله هرندی، دو پیشنهاد برای بهبود شرایط این محله ارائه داد.

2 پیشنهاد امانی برای بهبود شرایط محله هرندی به رئیس جمهوری

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود ضمن تشکر از رئیس جمهوری برای بازدید از محله هرندی گفت: رئیس جمهوری در تهران سنت شکنی کردند و برای اولین بار از یکی از محلات آسیب دیده و کم برخوردار شهر تهران یعنی محله هرندی به صورت سرزده بازدید کردند. بازدید ایشان به عنوان رئیس جمهوری با بازدید امثال بنده و حتی شهردار تهران قطعا تفاوت دارد و حتما توقع مردم بالا رفته و فکر می نمایند با حضور ایشان باید اتفاقی در محله هرندی بیفتد.

این عضو شورای شهر تهران اضافه نمود: دو پیشنهاد خدمت ایشان دارم. اول اینکه؛ اعتبار ویژه ای برای محله هرندی در اعتبارات سال آینده در نظر بگیرند. دوم اینکه؛ موضوع هرندی و آسیب های اجتماعی تهران را در دستور کار شورای عالی اجتماعی که به ریاست خودشان اخیرا تشکیل و فعال شده قرار دهند و از ظرفیت، اطلاعات و جمع بندی که شهرداری و شورا در این زمینه دارند استفاده نمایند تا مردم احساس نمایند حضور ایشان یک نتیجه ملموس و عملی برایشان داشته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1970

به "2 پیشنهاد امانی برای بهبود شرایط محله هرندی به رئیس جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 پیشنهاد امانی برای بهبود شرایط محله هرندی به رئیس جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید