گل محمدی: 10 نفره شدن حریف خیلی به ما یاری کرد، کارمان برابر النصر، سخت خواهد بود

به گزارش مجله هدیه، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید با 10 نفره شدن پاختاکور کار تیمش برای رسیدن به گل راحت تر شد.

گل محمدی: 10 نفره شدن حریف خیلی به ما یاری کرد، کارمان برابر النصر، سخت خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر پاختاکور و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی خیلی مهمی را بردیم و توانستیم به فینال غرب آسیا برویم. از این بابت واقعا شاد هستیم. بازی خوبی برای ما بود و خیلی خوب آغاز کردیم و در ادامه حریف 10 نفره شد و این مساله خیلی به نفع ما شد. ما توانستیم راحت تر و با گردش توپ بهتر و سرعت دادن به بازی به گل های خوبی دست پیدا کنیم.

او اضافه کرد: در مجموع اتفاقات خوبی برای ما رقم خورد. باید از بازیکنان بابت این همه جان فشانی و ایثار تشکر کنم. حق شان بود که به فینال برسند. ان شاءالله بتوانیم به فینال مسابقات هم راه پیدا کنیم. این برد را به همه طرفداران عزیزمان تقدیم می کنیم که همواره انرژی مثبت و وجودشان را کنارمان حس می کردیم. از اینکه آن ها شاد هستند واقعا شادیم و ان شاءالله این شادی ها ادامه داشته باشد و بتوانیم در نهایت به هدفی که داریم برسیم.

او درباره راز گلزنی تیمش هم اعلام کرد: ما برای هدفمان و به خاطر طرفداران مان می جنگیم. ما برای اهداف عظیم و شاد کردن دل طرفداران می جنگیم. بازیکنان از جان مایه می گذارند و ایثار و از خودگذشتگی می نمایند. فکر می کنم تنها رازش همین است. این بازیکنان شایسته بهترین ها هستند. من شخصا به آن ها افتخار می کنم و ان شاءالله بتوانیم این فرایند را تا آخر ادامه دهیم.

گل محمدی درباره گل نخوردن تیمش هم شرح داد: هدف اصلی ما در همه بازی ها این است که از دروازه مان محافظت کنیم و دفاع تیمی داشته باشیم. این یک هدف عظیم است. تیمی که خوب دفاع می نماید و گل نمی خورد احتمال بردش زیاد است. بازیکنان واقعا انرژی خوبی می گذارند و کارهای دفاعی را خوب اجرا می نمایند. تمرکزی که بازیکنان برای بردن و گل نخوردن دارند خیلی زیاد است. این اصلی است که باید در فوتبال رعایت گردد و بازیکنان ما این کار را خیلی خوب انجام می دهند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه اگر در بازی بعدی بازیکنی از النصر اخراج نگردد کار برای تیمش سخت می گردد یا خیر هم شرح داد: النصر تیم خوبی نشان داده و با لیاقت به فینال غرب آسیا رسیده است. آن ها در هر صورت تیم خیلی خوبی از نظر تاکتیکی هستند و قطعا کار ما سخت خواهد بود. ان شاءالله بتوانیم مثل بازی امروز و بازی های قبلی خوب بازی کنیم تا به اهداف عظیمی که داریم برسیم و بازی آخر را با پیروزی تمام کنیم. می دانیم که در هر صورت کار راحتی نیست و سختی های خاص خودش را دارد. چیزی که اهمیت دارد این است که باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و حریف را بررسی کنیم. چیزی که مهم است نگه داشتن هدف عظیم برای ماست که برای رسیدن به آن انگیزه های زیادی داریم.

گل محمدی در سرانجام درباره آمدن نفرات جدید به تیمش هم شرح داد: ما تغییراتی داشتیم. دوست داشتیم با همه بازیکنانی که فصل را با آن ها تمام کردیم ادامه بدهیم ولی در هر صورت تصمیماتی گرفته شد که از تیم بفرایند یا نتوانستیم با آن ها تمدید کنیم. مشکلاتی بود ولی بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده اند با بازیکنان قدیمی تیم خیلی خوب هماهنگ شده اند. همه آن ها به یک تیم عظیم آمده اند و برای یک هدف عظیم انجام وظیفه می نمایند و قدم برمی دارنند. این هماهنگی خوب که بین اعضای جدید و قدیمی به وجود آمده از نظر روحی و روانی یاری نماینده است. بازیکنان خیلی خوب همدیگر را پذیرفته اند و رفاقت بین شان ایجاد شده است. مساله اصلی همین است. من از همه بازیکنانم تشکر می کنم. خیلی زحمت می کشند تا دل هوداران مان را شاد نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1283

به "گل محمدی: 10 نفره شدن حریف خیلی به ما یاری کرد، کارمان برابر النصر، سخت خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: 10 نفره شدن حریف خیلی به ما یاری کرد، کارمان برابر النصر، سخت خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید