گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، کیهانی: قهرمانی ام را مدیون مرادی هستم، سابقه دویدن در 5 هزارمتر را ندارم

به گزارش مجله هدیه، قهرمان دوی سه هزار متر با مانع بازی های آسیایی 2018 گفت: چیزی را که یک سال به دنبالش بودم، به دست آوردم و خدا را از این بابت شکر می کنم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، کیهانی: قهرمانی ام را مدیون مرادی هستم، سابقه دویدن در 5 هزارمتر را ندارم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی, حسین کیهانی پس از قهرمانی در دوی 3000 متر بازی های آسیایی اندونزی و رکوردشکنی در این مسابقات گفت: ابتدا خیلی خوشحالم که به هدف و آرزوی خود رسیدم. همه این موفقیت را مدیون یک نفر هستم و آن کسی نیست جز سجاد مرادی, مربی ام که خیلی برایم زحمت کشید. مرادی از اساطیر دوومیدانی ایران هستند که دو طلای آسیا را در کارنامه خود دارد و از روزی که من نزد ایشان تمرین کردم، روز به روز پیشرفت نموده ام.

عضو تیم ملی دوومیدانی ایران اضافه کرد: مرادی برای من عاشقانه زحمت کشید و من هم از دل و جان برای پیشرفت، مایه گذاشتم. امروز می خواستم دل تمام کسانی را که برای من زحمت کشیده اند از جمله خانواده ام و همسرم را شاد کنم. مهم این بود که رنگ این مدال طلا بود. چیزی که یک سال به دنبالش بودم را به دست آوردم و خدا را از این بابت شکر می کنم.

وی اضافه کرد: سجاد مرادی در چند روز گذشته مدام با من صحبت می کرد و به من می گفت که در مسابقه 3000 متر تقسیم انرژی را لحاظ کنم. ایشان حتی گفت که در سه هزار متر با مانع، نباید عجله کرد. این ماده شامل تکنیک و عبور از مانع می گردد و مهم این است که باید از فکر خوب استفاده کرد.

قهرمان آسیا اعلام نمود: توان و سرعت هم در این مسابقه خیلی مهم است. من همه این ها را در نظر داشتم تا نفر اول شدم. خدا را شکر که در ذخیره انرژی عملکرد خوبی داشتم و خیلی راحت هم رکورد بازی ها را شکستم و هم طلای باارزش بازی های آسیایی را به دست آوردم.

کیهانی در پایان درباره مسابقه روز پنجشنبه خود گفت: ان شاءالله در پنج هزار متر هم بتوانم نتیجه خوبی بگیرم و دل مردم را شاد کنم. اولین بار است که در مسابقات رسمی در پنج هزار متر شرکت می کنم. تاکنون مسابقات بزرگی در پنج هزار متر نداشته ام با این حال برای موفقیت در این مسابقه هم کوشش می کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 665

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، کیهانی: قهرمانی ام را مدیون مرادی هستم، سابقه دویدن در 5 هزارمتر را ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، کیهانی: قهرمانی ام را مدیون مرادی هستم، سابقه دویدن در 5 هزارمتر را ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید