گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، اشکانی: برای نوری تراژدی نوشتند

به گزارش مجله هدیه، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از قهرمانی در بازی های آسیایی 2018 با بیان اینکه برای نوری تراژدی نوشتند گفت: در این دوره بهترین های جهانی و المپیک حضور داشتند و واقعا قهرمانی ارزشمند بود.

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، اشکانی: برای نوری تراژدی نوشتند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی|علی اشکانی پس از کسب دو مدال طلای کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 در مورد داوری گفت: همه شاهد بودند در کشتی مهدی زاده، داور یک طرفه قضاوت کرد و می توانست عادلانه تر رای دهد. در کشتی بعدی که بهنام با حریف کره ای گرفت بسیار ضعیف کشتی گرفت ولی او قهرمان آسیاست و این حیف را قبلاً سه بار برده است. داوری واقعاً یک طرفه بود. در کشتی اکبر حیدری هم دیدید داور سوت زد و وقتی حریف بیرون انداخته شد، گفت من سوت نزدم. اعتراض های ما نیز به جایی نمی رسد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: شکر خدا با این تیم که بعد از یک دهه موفقیت در همه اوزان تغییر نموده، اکبر محمدی که در هیچ رده ملی نبوده سال جاری آمده و از بازی های آسیایی استارت زده است. مهرداد مردانی و رضا گرایی اولین بار است که در رقابت های آسیایی کشتی می گیرند. احتیاج است بعد از این با هم رویدادهای بزرگ را تجربه نمایند.

وی اضافه کرد: برای حسین نوری یک تراژدی نوشته گردیده بود و از قبل می خواستند به او اخطار دهند اما او هم داورها را برد و هم کشتی را. کشتی گیری را که بارها ایرانی ها را برده بود را شکست داد. امیدوارم اتفاق های بهتری برای او بیفتد و در المپیک بدرخشد.

اشکانی در مورد وزن 77 کیلوگرم گفت: قهرمان المپیک به همین حریف قرقیزی باخت ولی محمد مثل رستم جنگید. خیلی از کشتی گیران قهرمان جهان و المپیک در این دوره حضور داشتند. علی اف در 130 کیلوگرم، دو سه بار قهرمان جهان گردیده و رقابت ها خیلی فشرده بود و واقعا این قهرمانی را تبریک می گویم. جا دارد از پازاج مدیر فنی و خادم که نمی توانم به زبان بگویم چه کرد، تشکر کنم. از ساعت 6 صبح تا 10 شب کنار ما بود. او پدر معنوی کشتی است. امیدوارم امثال او بیشتر شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 7

به "گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، اشکانی: برای نوری تراژدی نوشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، اشکانی: برای نوری تراژدی نوشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید