کشف 83 میلیاردی انواع کالای قاچاق طی هفته گذشته در سراسر کشور

به گزارش مجله هدیه، رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت مالی ناجا، از کشف 83 میلیاردی انواع کالای قاچاق طی هفته گذشته در کشور اطلاع داد.

کشف 83 میلیاردی انواع کالای قاچاق طی هفته گذشته در سراسر کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ هادی رفیعی کیا، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از فراوری داخلی حین کنترل محموله های ورودی به کشور کارآگاهان و کارشناسان پلیس گمرک با بهره گیری از سامانه های در اختیار به چهار محموله تجاری مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: طی یک هفته گذشته کارآگاهان پس از ورود محموله های مذکور به گمرکات کشور، آن ها را شناسایی و در بازرسی از این محموله ها انواع کالای قاچاق از قبیل؛ لوازم خانگی برقی، دستگاه های کشاورزی و سایر کالا های مورد احتیاج روزمره مردم را کشف کردند.

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت مالی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا های مکشوفه را 83 میلیارد ریال برآورد کردند، توضیح داد: پلیس گمرک با استقرار در مبادی رسمی ورود و خروجی کالا با هدف پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز و ارتقا عملکرد پیشگیرانه و مقابله ای را در دستور کار خود قرار داده و با استقرار در این مبادی قطعاً بازرگانان با امنیت بهتری به فعالیت می پردازند و افراد سودجو کمتر به فکر تخلف و سوداگری خواهند بود.

در انتها سرهنگ رفیعی کیا از تجار و فعالان مالی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و قاچاق در مبادی رسمی را به وسیله فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1425

به "کشف 83 میلیاردی انواع کالای قاچاق طی هفته گذشته در سراسر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 83 میلیاردی انواع کالای قاچاق طی هفته گذشته در سراسر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید