کاهش داوطلبان کنکور دکتری 99، 174 هزار نفر ثبت نام کردند

به گزارش مجله هدیه، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال 99 از کاهش داوطلبان این دوره از آزمون دکتری اطلاع داد.

کاهش داوطلبان کنکور دکتری 99، 174 هزار نفر ثبت نام کردند

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش، حسین توکلی گفت: مهلت ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال 99 از روز چهارشنبه 6 آذرماه 98 شروع شده بود و با توجه به مهلت تمدید شده ساعت 24 پنجشنبه 14 آذرماه به انتها رسید.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار اولیه 174 هزار و 446 داوطلب نسبت به ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال 99 اقدام نموده اند که این تعداد نسبت به آمار 196 هزار و 646 نفر داوطلب آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال 98 کاهش نشان می دهد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون دکتری تخصصی در 7 گروه آموزشی و 245 کد رشته امتحانی به منظور پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دوره های روزانه، شبانه، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیغام نور، دانشگاه های غیر انتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها برگزار می گردد.

وی یادآور شد: آزمون کتبی آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال 99 در روز آدینه 9 اسفند ماه 98 برگزار می گردد و داوطلبان می توانند در روز های 6 تا 8 اسفند 98 نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

توکلی اعلام نمود: پس از برگزاری آزمون دکتری، نتیجه اولیه برای حاضرین در جلسه آزمون به صورت کارنامه در هفته اول اردیبهشت ماه 99 منتشر می گردد و انتخاب رشته برای مجازین به وسیله سایت سازمان سنجش نیمه اول اردیبهشت ماه 99 صورت می گیرد.

وی تاکید نمود: نتایج نهایی در دهه اول شهریورماه منتشر می گردد.

منبع: مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 651

به "کاهش داوطلبان کنکور دکتری 99، 174 هزار نفر ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش داوطلبان کنکور دکتری 99، 174 هزار نفر ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید